openpilot info draad

ga er denk ik wel een bestellen, maar twijfel of ik er 1 of 2 zal doen... heb voorlopig nog geen frame etc voor een 2de(dus dat worden dan weer extra kosten...) en ik weet niet hoe de cc3d vliegt... en met dit open inschrijven nu kan iedereen ene bordje kopen, dus denk ik dat ik ook een 2de niet makkelijk kan verkopen omdat de vraag weg is... dyllema's;)

nee sorry, ga niet veel meer dan de nieuwprijs betalen;) voor een normale prijs had ik hem zeker gescoord;) twijfel blijft om 1 of 2 te kopen.... of nu 1 cc3d en later misschien een revolution proberen.. maar heb geen idee in wat voor een prijsklasse die gaat komen...

De cc3d's die nu te koop staan kosten maar 70 dollar , is 54 euro.
Daar kunnen verzendkosten en btw nog wel bij voor je op de 100 euro
zit die de meesten mensen betaald hebben , geen slechte deal lijkt me.
Als ik er nog geen had wist ik het wel.

ja qua prijs vind ik het ook netjes,daarvoor koop ik hem gelijk. maar punt is dat het nog zeker 8 weken duurt voordat ze gelevert worden... dus dan heb ik hem met geluk nog net einde van het jaar... en daar hik ik zo tegenop. wil eigenlijk op niet al te lange termijn andere fc voor mijn quad...

is er hier anders misschien iemand die nu een cc3d extra als reserve heeft liggen, en deze tijdelijk aan mijn zou willen "lenen"? ik bestel dan een nieuwe, en die krijg jij dan weer zodra die binnen is;)

Als het in eenzelfde simpel envelope komt zoals vanuit de EU store dan gaat hij misschien zonder extra kosten langs de douane en ook geen inklaring.
Ton

Het wordt vanuit Australië met Fedex verstuurd... geen idee, als we er meer bestellen zal het wel niet in een envelop gaan.

Het loopt nog niet zo'n vaart.
Nu 130 op de teller dus misschien halen ze de 300 niet.
Allemaal wachten op de Revolution?
Ton

Je hebt gelijk.
Er komen wel A$ 28,96 bij voor verzendkosten dus totaal ca A$ 100 (en dan misschien nog BTW en inklaring).
Ton

Zit er aan te denken om er nog een te kopen maar dan om fixed wing ermee te vliegen.

Iemand interesse om de verzendkosten te delen?

Back