niet gescoord.kon om 18.45 uur pas voor het eerst op de site komen,en niets aanvinken.na page refresh,kreeg ik de melding dat de site weer open gaat als er nieuwe zijn.damm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niet gescoord.kon om 18.45 uur pas voor het eerst op de site komen,en niets aanvinken.na page refresh,kreeg ik de melding dat de site weer open gaat als er nieuwe zijn.damm
You have received a new message regarding order #86:
Dear Customer,
We are truly sorry but due to the high number of simultaneous transactions, the last customers to buy the CopterControl board were already buying an out of stock product.
We purpose two resolutions for this issue:
1- Do a full refund of the paid value.
2- Consider this a preorder for the next batch witch will arrive in between one to two months.
Please let us know your decision.
We are truly sorry for the trouble we caused.
Thanks
José
weet niet of ik er bij zit heb nog geen mail gehad
Hun initiatief is misschien niet slecht en het is een goed product maar persoonlijk vind ik dat ze beter klaar zouden moeten zijn voor de vraag naar bordjes.
Twee maanden geleden was mij een gratis bordje beloofd, een week later moest ik mijn adres doorgeven en ik verwachtte het al snel omdat er net een batch was aangekomen.
Volgens de laatste PM die ik kreeg nadat ik erom moest vragen zou het vorige week of de week daarvoor (2 weken geleden) verzonden moeten zijn.
De PM box van de persoon van het OP team die ze verzend (Garry) is ook steeds vol op RCG. Hij woont in Engeland en normaal ontvang ik een pakje dan in 4 dagen.
Ik geef hem nog even tijd want het kan kloppen dat het effectief verzonden is en gewoon opgehouden wordt, maar over een week ga ik toch eens aan de bel trekken op het OP forum.
Volgens mij maken ze veel mensen blij met hun product maar anderen die de kans missen zijn waarschijnlijk niet zo blij...
EDIT: Het zou dus verzonden zijn voor dat deze batch aankwam, in andere woorde, degeen die ik krijg is nog van de batch van twee manden geleden. Ik vraag met af waarom het twee maanden geduurt heefd dan... (twee maanden minus de verzendtijd die het hun nam voordat de CC in Engeland was natuurlijk)
in mijn haast heb ik maar voor de goedkopen variant van verzending gekozen (ben een hollander he) weet niet of dat goed was maar via ems was €55 vond ik toch wel wat veel hoop dat ik het goed gedaan heb