Opdrukker Polleke

Ha, jij bent er ook in gestonken?
Ik heb er ook twee, eentje in een snel bootje en eentje in een van mijn minibootjes, beide toepassingen waarbij ik vér onder de "maximale" belasting blijf en dat is maar goed ook, het is inderdaad brol.

Bij mijn weten is de enige goedkope regelaar die ook voor schepen geschikt is (de rem is uit te schakelen) en die een beetje betrouwbaar werkt, de 45A autoregelaar van Hobby King. HobbyKing X-Car 45A Brushed Car ESC (EU warehouse)

Wat erg opvallend is aan deze regelaar, behalve dat ze geen overdreven specs opgeven van 100-en ampères, die dan alleen gelden voor de gebruikte FETs, maar niet voor de regelaar als geheel, is dat deze wel erg goed in het lage toerengebied. Je kan de motor bijna in slow motion laten draaien.

is idd zeker een goede regelaar. heb hem in m'n springer zitten en ben er erg tevreden mee. zeker in het lagen toeren gebied idd en gaat heel soepel van lage toeren naar meer.

Gr. Sam

Ik heb nog wel een nieuwe regelaar voor jou paul.
Kijk dan specs ff na en stuur ze je toe.

Kan je wel voor de helft overnemen.

Gr Martin

aqua speed laat de motor niet traag draaien!
in mijn smit nederland met twee 700 motoren, vaart ze al op kruissnelheid op het minimum! en met de een navvy V30 op slakkentempo.

ik vaar nu natuurlijk ook graag traag, dus dat is ook een beetje voorkeur.

gr Brecht

Polleke 2e proefvaart.

Trouwe volgers, het is gelukt vandaag.

Mieke heeft gevaren met Polleke en ging helemaal goed, en ik filmen.

En zoals je kunt zien heeft Mieke maar 1 gang, en dat is een rotgang.

Zit nu een nieuwe en goede vaartregelaar in. Vaart op volledig 12 volt en als je goed kijkt trekt ze de hele kont er onder.

Ja Joris, here we come.

[URL="
- YouTube[/URL]

Tot zover.

Laatst bewerkt door een moderator:

Scheure Mieke :yes: wil jij voor je verjaardag ook een nieuwe motor voor Polleke ? :D

Keurig Paul & Mieke,

Vaart heel netjes.
Je hoort Mieke wel aankomen varen, zal de vertraging wel zijn.

Nu op naar een supplier'tje.

Jan

En zoals je kunt zien heeft Mieke maar 1 gang, en dat is een rotgang.

Stiekem de regelaar eruit halen en vervangen door een aan/uit schakelaar. :mrgreen:

Maar zonder dollen, vaart mooi, reageert goed op het roer, en het andersom moeten denken bij naar je toe varen gaat al best goed.

Tussendoortje.

Toen ik met Polleke begon te bouwen vond mijn broer dat zo mooi, dat hij ook een model van zijn eigen boot wou gaan bouwen.

En lezers, ze mag er wezen.
Een model van een Super favoriete kruiser.
Een prachtig scheepje met een lengte van 60 cm.
Bekijk het filmpje maar eens.

[URL="
- YouTube[/URL]

Groet Paul.

Ipv een link verdient dit wel gewoon hier te zien zijn!

Mooi model Paul !

Toch vind ik een gewone link makkelijker, op deze site werkt de fullscreen knop niet op de embedded filmpjes, vraag me niet waarom.

Mooie schepen trouwens die super favorieten.

Back