Ook maar eens een poging wagen.

Nu serieus,

- Normal Mode: The reaction of sticks is 50%.
- Acro Mode: This reacts rapidly with transmitter control. The reaction of sticks is 65%.
- UFO Mode: The Yaw rotate rapidly. The reaction of rudder is 90%, other sticks is 50%.

Laat maar , net gelezen in een ander topic van meneer Holco

Joh, ik heb me eigen al helemaal suf gelezen en dan vergeet je af en toe wel eens wat, of je kunt het niet terug vinden als je het nog eens na wil lezen.
'K heb net die lipo besteld waar jij die kortingscode in een ander topic voor had gegeven, maar helaas te laat want die kortingscode werkte niet meer.
Maar ik hoop daarmee wat langer te vliegen, want die accu die ik nu heb geprobeerd (1800mha 20c) is binnen een minuut leeg en dat schiet dus niet echt op.

Mvg, Moelie

Props had ik aanvankelijk bij www.lipXXXXXXXXXXXXXXX.de besteld. Ik had twee sets besteld en betaald via paypal, maar deze zijn na ruim 25 dagen nog niet geleverd. Na info via dpd nederland blijken deze ergens in duitsland afgeleverd te zijn.
En die meneer van die website kan alleen maar mails sturen hoe je moet betalen, maar op vragen of klachten wenst meneer niet te reageren.
Ben nu bezig via een claim bij paypal of ik mischien m'n geld terug kan krijgen.

Gr, Moelie

Net bericht gehad van paypal dat het geschil in mijn voordeel is beslist.
Het ging maar over een bedrag van rond de 21 euro, maar ik heb in ieder geval mijn geld terug.

Hoeveel zal het liftvermogen van deze Quad ongeveer zijn? Kan deze een FPV setje mee de lucht in krijgen?

Trouwens nog een vraagje over het ontwerp, zijn dat stukjes rubber die je tussen de platen aluminium hebt gedaan? Ook zie ik van die kleine zwarte streepjes op de aluminium buizen ? (vlak bij het midden)

Trouwens nog een vraagje over het ontwerp, zijn dat stukjes rubber die je tussen de platen aluminium hebt gedaan? Ook zie ik van die kleine zwarte streepjes op de aluminium buizen ? (vlak bij het midden)

Tussen de pootjes en de alluminium plaatjes heb ik tochtband geplakt om zoveel mogelijk trillingen te voorkomen.
Die pootjes had ik gemerkt met een stift 1,2,3 en 4 omdat die zo met de gaatjes het best overeen kwam om de pootjes perfect haaks op elkaar te krijgen.

Wat het liftvermogen zal zijn ben ik niet echt in thuis, maar met iets grotere props zal dit nog een verbetering geven denk ik.
Maar helaas heb ik er nog niet echt mee gevlogen,omdat ik nog niet over een goeie lippo beschik (is in bestelling).
Wel al een beetje over de grond geschuifeld om te kijken of alles naar juiste werking is ingesteld.

Gr, Moelie.

Laatst bewerkt:
Accu binnen gehad, en net even geprobeerd om van de grond af te komen.
Liftvermogen zat, maar iedere keer als ie los van de grond komt draait ie weg.
Alle instellingen en props draairichtingen nagelopen en alles klopt. En als ik op de grond een beetje schuifel dan volgt ie mijn stick bewegingen, maar zo gauw hij los van de grond komt, draait hij gelijk weg.
Heeft dit mischien met de stand van de yaw potmeter te maken? Ik kom er nu zelf effe niet meer aan uit.

Gr, Moelie.

Bedankt voor je snelle reactie Holco, maar dit heb ik ook al 2 keer geprobeert.
Maar heeft het niks met de stand van de yaw potmeter te maken? (staat nu op 50 %)

zit de accu in het midden?had ik de eerste keer.niet weten gewoon de accu er onder geplakt,wilde hij telkens als een wilde voorover.
je wil hem ook niet de eerste keer volgas de lucht ingooien om last van de grond/prop wind te hebben.de mijn krijg ik nog niet echt stabiel,hij vliegt wel,maar echt stil laten hangen lukt bijna niet.heb hem gisteren uit elkaar gehaald omdat de de harde touch downs de thr kabel niet goed vast meer zat in de ontvanger,en toch wel erg raar deed met opstijgen.
je kan hem boven je hoofd houden,dan voel je vanzelf waar hij heen wil.

martin

Back