Hallo Quint,
Mijn opmerkingen:
Een massieve romp van 10mm balsa kan goed en is eenvoudig,
Of iets bewerkelijker: een box-doorsnede rompje van plankjes
De rompneus is in ieder geval te kort: neem iets van 1,5 tot 2 maal de vleugelbreedte (koorde): bij een massieve romp snij je er zo een stukje af als dat wenselijk is.
Over alles wat je er mooier aan maakt mag je je afvragen wat het bijdraagt aan je project.
Voor dit project een opgebouwd stabilo is volkomen zinloos en extra werk: gewoon een plat plankje balsa van 4 mm is prima, hetzelfde geld voor het kielvlak.
(Fireforx309 schijnt overigens vergeten te zijn dat het een vrijevlucht kistje moet worden: vergeet de opmerking over pendelstabilo maar)
Wat een normaal profiel is weet ik overigens niet maar je lijkt te bedoelen: een beetje bol aan de bovenkant en vlak aan de onderkant; niks mis mee hoor.

In het voorbeeld wat ik je gaf zie je een zogenaamd Jedelski profiel en constructie: dit is een zeer eenvoudige en goede (en goed vliegende) constructie uit een in profiel geschuurd plankje zacht balsa aangevuld met een gewoon plankje van 1.5 a 2mm.
Als je liever een vlakke onderkant wilt kan dat heel eenvoudig door de onderkant dicht te bekleden.
Ik kan je aanraden om via deze lijnen (opbouw van balsa plankjes te denken, want nogmaals: voor een opgebouwde ribbenvleugel heb je meer tijd en nog op te bouwen ervaring nodig, kan natuurlijk wel als je dat leuk vindt, dat moet je zelf weten)
Daarom toch maar weer kritiek op het vleugel-konstruktietekeningetje:
Voorlijst is raar: zou in ieder geval afgerond/in profiel moeten worden.
Hoofdligger te klein/te laag en ook al gezegd: het zou veel sterker worden door een kontra-bovenligger: zonder iets dergelijks is dit niet torsie stijf genoeg en ja, dat is belangrijk.

De achterligger is heel vreemd(???) en ook weer raar om te bouwen: gekke losse priegelstukjes tussen twee al te lage liggertjes in, wat is hier de zin van?

Vleugel/tipverbinding is zo niet sterk genoeg.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.