ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

En och - waar praten we over. Aanmelden is 5 euro per persoon - bij 15 personen komen we op 75 euro. Zijn er maar 10 deelnemers dan moeten we 7,50 betalen. In vergelijk met wat de hobby zelf kost valt dat wel mee - toch?

Of raaskal ik nu?

En och - waar praten we over. Aanmelden is 5 euro per persoon - bij 15 personen komen we op 75 euro. Zijn er maar 10 deelnemers dan moeten we 7,50 betalen. In vergelijk met wat de hobby zelf kost valt dat wel mee - toch?

Of raaskal ik nu?

Ik moet ook nog van Enschede Airport Twente naar Eindhoven Airport. :D:D:D

OK - dat is wel zo. Je moet er ook nog komen...

Ik zit me ondertussen suf te zoeken naar de herkomst van het woord raaskallen - maar dit gaat verder nergens over...

Hoi mensen,

Ik lees dit maar helaas.......
Jullie prikken precies een zaterdag dat ik mag rond rijden in mijn bus in Rotterdam :(
Dus deze keer moet ik verstek laten gaan....helaas.
We ( mijn vrouw en ik ) had anders graag gekomen.
Vanaf dit plekkie wens ik jullie alvast heel veel plezier !
Ik verwacht wel foto's van wat ik gemist zou hebben ( zelf kastijding heet dat geloof ik )

Sjors

OK - dat is wel zo. Je moet er ook nog komen...

Ik zit me ondertussen suf te zoeken naar de herkomst van het woord raaskallen - maar dit gaat verder nergens over...

Ik kwam dit tegen: Oorspr. Noord-Nederlandse, maar inmiddels ook in het BN bekende vorming uit → razen en vnnl. kallen ‘spreken; kletsen’ < mnl. callen ‘vertellen’ [1285; VMNW].

Hallo iedereen,

Bedankt voor alle aanmeldingen. Nog een paar weken en dan is het zover!
Als je nog niet hebt aangemeld, doe dit dan binnenkort, dan kunnen we rekening houden met de opkomst.

Is er nog interesse in een live schilder workshop op de dag zelf? Ik zou wat materiaal mee kunnen nemen om te demonstreren.

Ps. om de een of andere reden kan ik de originele 1e post niet meer editen. Kan de deelnemer lijst dus niet updaten.

Ps. om de een of andere reden kan ik de originele 1e post niet meer editen. Kan de deelnemer lijst dus niet updaten.

Klopt, na een aantal weken vervalt die optie automatisch.
De enige mogelijkheid is om hier een nieuwe deelnemers update weg te zetten:D

Kunnen we een update krijgen van de deelnemers aub.
Ik ben gewoon stik nieuwsgierig;)

Update Ontmoetingsdag

Hallo iedereen,

Hier een up to date overzicht van de aanmeldingen en schepen die te zien zijn:

1. Chris van der Linden - Friesland, Pinta
  2. Germt van Rijswijk - HMS Agamemnon
  3. Diederik Sandbergen - De Eenhoorn
  4. Piet Sanders - Bounty
  5. Erik Agterhuis - De Dolphyn
  6. Jan Zwart - HMS Victory
  7. Gino Slock
  8. Hans van Nieuwkoop
  9. Jan Veraart - Wasa + diorama scheepswerf Stockholm 1626
  10. Ron van Leeuwen - Bounty, Boeier, HMS Prince
  11. Robert Broekhuisen - HMS Victory
  12. Sjors Blomberg - San Idolfonso
  13. Anja Blomberg
  14. Peter Kempers
  15. Toet de Rooij (Meerdere modellen)

Inmiddels is in de lokale media ook wat exposure over het event geplaatst en zullen we nog verder promoten voor extra aanmeldingen. Diederik of ik zal iedereen nog even contacten voor wat informatie omtrent zijn schepen, deze info zal op een mooi display kaartje bij alle schepen komen te staan.

Mochten er nog vragen zijn voor 19 april, laat het ons weten.

Geld overmaken
Er zijn nog een aantal mensen die hun betaling nog moeten doen. Gaarne dit spoedig te doen. De gegevens staan in de email die je ontving bij het aanmelden. Dank!

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor de enthousiaste reacties, er stromen nog steeds aanmeldingen binnen! :)

Er is nu ook een Facebook pagina voor dit event https://www.facebook.com/events/610352085725418/

Voor de Facebook-ers onder ons: Deel, like met je vrienden. Zo zorgen we samen voor een te gekke opkomst en druk bezochte dag! Dus ook mensen die alleen een kijkje komen nemen zijn van harte welkom (gratis).

Groeten!

Chris

Back