ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Kijk nog even naar de bemanning. 420 en 90 bij elkaar opgeteld is 510 man in plaats van 490;)

Ik kan een mail rondsturen met een worddocument die de deelnemers zelf in kunnen vullen en terugsturen. Als ze hier het icoontje (in iets grotere resolutie) aan toevoegen, kan ik hier makkelijk tevoren simpele kaartjes met speld voor regelen op voorhand. (Magneetkaartjes zal ik niet gebruiken voor het geval onze pacemakers op hol slaan :rolleyes:.)

Ik kan een mail rondsturen met een worddocument die de deelnemers zelf in kunnen vullen en terugsturen. Als ze hier het icoontje (in iets grotere resolutie) aan toevoegen, kan ik hier makkelijk tevoren simpele kaartjes met speld voor regelen op voorhand. (Magneetkaartjes zal ik niet gebruiken voor het geval onze pacemakers op hol slaan :rolleyes:.)
Goed plan!

DOEN!!! We zullen een EHBO, een massagehoek en een hoek met luie fauteuils inrichten om mensen die arriveren na een lange reis op te kalefateren .
Je hebt zelf ook veel moois gemaakt, nu misschien eens tijd ons eens mee te laten genieten ;).

Vandaag waarschijnlijk nog een mede reiziger gevonden om af te reizen naar het zuiden des lands.
Ik denk dat ik daar als bezoeker kom, het enige wat ik mee zou willen nemen als het is toegestaan is de bouwkit van Friedrich Wilhelm zu Pferde, om de geleerden er een na te laten kijken of dit voor mij een haalbare kaart is zitten alleen tekeningen bij dus wordt het voor mij al weer een stuk lastiger.

En de deelnameprijs wil ik ook best wel betalen al is het maar voor het goede doel en een kop koffie en broodje.:D:D

Geweldig Robert.
Van mij mag je de Raderboot ook wel meenemen, al een tijd niks van gezien, oh ja breng dan ook de mini Victory mee:D
Naar de FW wil ik ook wel even kijken:cool:

Kortom, je moet er gewoon bij zijn!!

Bedankt voor de goede (be)doelingen :D

We hebben het opgezet met de opzet om ongeveer quitte te spelen. Helaas mochten we geen eigen catering regelen (broodjes, koeken, koffie en fris), maar was dit gebonden aan de zaalhuur, maar de locatie is zeer geschikt een zeer betaalbaar dus hebben we de catering van de Smis maar voor lief erbij genomen. Als we ongeveer 15 deelnemers hebben zijn we uit de kosten. Misschien kunnen we een forum pot bijhouden, moesten we toch in de positieve cijfers belanden en dit voor een gezamenlijk goed doel bewaren of evt voor een volgende ontmoetingsdag.

Maar wat als we niet aan de 15 deelnemers komen, dan moet jullie dus bij dokken:confused:
Gaat niet gebeuren, ik doe dan wel een donatie om uit de kosten te komen.
Ik vindt dat een dag in het zuiden volgende keer ook georganiseerd moet kunnen worden:cool:

Daar sluit ik me bij aan. En misschien zij er ook nog deelnemers die bekenden van de andere fora uit kunnen nodigen.

Ik maak me daar geen zorgen over met meer dan een maand te gaan. Ook al zouden we bij moeten leggen, het totaal is heel goed te overzien.
Ieder die bekenden heeft die mogelijk geïnteresseerd zijn, zijn natuurlijk van harte welkom. Zeg het voort :D

Ik had al aangegeven met een kennis te komen, ik weet niet of ik in de gelegenheid ben een schip mee te nemen maar kom in ieder geval dan wel kijken en ga dan ook voor 2 personen betalen dus dat kan je voor mij in ieder geval op het lijstje zetten.

Leuk Robert, maar je kunt misschien de Mississippi meenemen, zou ik écht graag eens willen bekijken.
Sorry, ik ben nu aan het pushen;)

Robert, mag ik met Germt meepushen?
Super dat jullie komen! Meld je alvast aan via de link op de eerste pagina en je kunt altijd later nog beslissen wélke schepen je gaat meenemen ;)

Back