Onroad circuit locaties

Sorry dat ik het zeg maar klik eens op de google link in de opening post en zoom eens in.

Of neem eens contact op met Arjan van gearrc. Voorheen Romulco. Zit vlak bij je. Die organiseert vaak een Offroad treffen. Af en toe huren ze een paarden manege af

Of neem eens contact op met Arjan van gearrc. Voorheen Romulco. Zit vlak bij je. Die organiseert vaak een Offroad treffen. Af en toe huren ze een paarden manege af
Tja. mijn arrma auto is daar niet echt op zijn plaats, veel te sloom, ik zoek eigenlijk een onroad baan

Als ik me niet vergis maakten ze hun eigen onroad baantjes op industrieterreinen. Wil je perse een circuit kan hij je daar ook wel antwoord op geven

Heeft me vaak gevraagd of ik ook wilde komen in het verleden.

Dus denk dat je daar het meeste kans maakt. Iedereen die daar een auto koopt wil ook rijden namelijk..

Ik rij vaak bij de crossbaan tegen over de mac in heerenveen met mijn xmaxx of mojave. Maat van mij ook met zn punisher. Superleuk baantje! Met droog weer lekker stoffig geweldig!

Er zit in Houten bij het tuincentrum 'De Schouw' in de buurt een stukje industrieterrein waar ik wel eens rond cross. Iemand anders uit die buurt?

Er zit in Houten bij het tuincentrum 'De Schouw' in de buurt een stukje industrieterrein waar ik wel eens rond cross. Iemand anders uit die buurt?
Waar is dat precies? Bij de nieuwe locatie van De Schouw? Ik rijd zelf heel af en toe bij mij voor de deur op het grasveld bij De Stek.

Back