Niet iedereen zit op het forum hé.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Correct... maar genoeg mensen om er toch wel 99,999% zeker van te zijn dat er IEMAND, ERGENS zou gaan roepen in de geest van "volgens mij heeft die en die van club zus-en-zo ook nog zo'n ding..."Niet iedereen zit op het forum hé.....
Is dat zeker?
Pictures or it didn't happen ... is er beeldmateriaal?
![]()
In de lucht zien ze er opeens héél anders uit, he? Vind ik dan toch tenminste (maar ja, ik ben natuurlijk wel een kléín beetje bevooroordeeldIk neem mijn woorden terug van 'lelijk ding en zo'.
ach je moet maar zo denken:het is ook niet erg om niemand te zijn, want “niemand is perfect”Ik ben toch ÓÓK "iemand"???
![]()
sorry hoor......Ik ben toch ÓÓK "iemand"???
![]()
Daar heb je absoluut gelijk in...ach je moet maar zo denken:het is ook niet erg om niemand te zijn, want “niemand is perfect”![]()
kort gezegd komt het daar wel op neer jaAls ik dus iemand ben, ben ik niet perfect ?
Als ik dus iemand ben, ben ik niet perfect ?
Nou ja....kort gezegd komt het daar wel op neer ja. Wellicht een teleurstellend antwoord in een wereld waar velen streven naar perfectie, of dat tenminste op internet willen uitstralen
![]()