flymax
PH-SAM
Dat komt doordat die van jou vliegklaar is! Voor de anderen is het prima weer...........om te bouwenOndertussen is het weer momenteel knap frustrerend...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat komt doordat die van jou vliegklaar is! Voor de anderen is het prima weer...........om te bouwenOndertussen is het weer momenteel knap frustrerend...
Juist dat andere leuke gedeelte. Vanavond kijken bij een kit van hunschok ask 23.Dat komt doordat die van jou vliegklaar is! Voor de anderen is het prima weer...........om te bouwen.
Daar heb ik vanavond ook goed gebruik van gemaakt, maar ongeveer 10 luchtminuten, maar ook een beetje met het motortje gespeeld, en die heeft vanavond voor het eerst onder de volle motorkap gedraaid (met een electrokistje er voor om een beetje een idee van de effectiviteit van de koeling te krijgen).Je hebt nog een paar dagen Brutus om de Ogar te laten vliegen...en de rest van je verzameling.
Alleen al het feit dat je door moet blijven sturen na touchdown, wat ik eigenlijk volledig niet gewend ben.
Natuurlijk nietHahaha, jij laat normaal gesproken meteen de zender uit je handen vallen als de wielen de grond raken?
Op dit moment neem ik dat tijdens de landing nog niet bewust waar, maar op de video's is dat inderdaad mooi te zien.Dan zie je de snelheid eruit gaan en de vleugels langzaam zakken
'tis net een zwever!Bij dit ding is dat "effe iets anders"...
maar op de video's is dat inderdaad mooi te zien.
Ja, maar die heb je allebei al gezien volgens mij...Heb je dan een filmpje..![]()
'tis net een zwever!![]()
Brutus of de ogar?Hoe hoog zat je dan ? Of maakte je te veel lawaai?
Dat weet ik niet, ik weet ook niet of het tijdens die landingsaanvlucht was... We mogen gewoon niet boven die baan komen als er gereden wordt, ongeacht de hoogte. Dat had ik blijkbaar verkeerd ingeschat.Hoe hoog zat je dan ?
Die baangrens ligt mischien honderd meter van het veld, en dus een kleine 200 meter van de pilotenpositie.Als een toestel zo ver is dat je het niet kan herkennen kan je ook niet zeker zijn dat het boven de baan vloog.
Super! als Peter dan even gang maakt, kan hij hem deze week nog maidenen, en met wat geluk kan ik dáár dan weer bij zijn....Tadaa geschuurd en wel en klaar voor nog vele mooie vluchten, laatste klusje is nu bij de andere helft een klein stukje neuslijst netjes maken dan kunnen deze helften weer verenigd worden met de romp