Offroad Omgeving Groningen

Beste coureurs,

Zijn er nog mensen in Groningen en omgeving die binnenkort eens met elkaar ergens lekker offroad willen rijden?

Groeten,
Alfred

Laatst bewerkt:
Hey ik rijd erg vaak met mn pa hier in veendam.
Er is hier een zelf aangelegde motorcross baan op geel zand en met wat spring bulten.

Hoi,

Vanmiddag nog even wezen raggen. Was super!!!

Wie heeft er zin om komende zaterdag, 21-11, ook te komen?

Stuur maar een pb, dan spreken we af!!!

Groeten,

Alfred

Ik rijd nog niet zo lang. Maar vandaag op het strand van Meerwijk geweest, aan het zuidlaardermeer. Voordeel hier is dat het zandstrand vrij droog is. Het zand is wat mul, maar geen plassen...

Tot zaterdag?

Kom misschien wel ff kijken maar kom niet rijden.
heb mijn Truck uitelkaar liggen en wil eerst de hydraulische remmen erop hebben. Rijden is leuk, maar hij moet wel remmen en dat deed ie echt niet

Beste coureurs,

Ook valt mij de opkomst tegen, het lijkt er op dat er redelijk wat mensen op de been komen. Dus ken je nog iemand, laat het me even weten.
De condities lijken goed te zijn en het strand ligt er goed bij!!

Groeten,

Alfred

Hey.

Is dat gewoon daar voor bij het restaurant van de camping meerwijk?
Das idd wel mooi strand, en ruimte genoeg.
Is het te doen om met nitro te rijden daar?
Misschien dat wij dan zaterdag ook wel ff komen.

Hey Sam.

Je moet ff op google maps intikken Camping meerwijk.
Dan weet je f waar het ligt.
En je kan via Google Earth het strand ook redelijk goed bekijken.
Het weer word zaterdag iig goed.
Wie weet zien we elkaar.

Gr Nitropower84

Hoi,
Het was werkelijk super! Weer sloeg ten gunste om en er waren enkele liefhebbers! Al met al waren we met 3 auto's. Niet alleen op het strand, maar ook op de parkeerplaats slalommend tussen de bomen door en als toetje hebben we nog op gras gereden. Alles op een steenworp afstand van elkaar.
Het samen rijden blijf ik wel een kick vinden. Niet zozeer als krachtmeeting, maar je leert altijd wel iets.
Zelf was ik in de gelukige omstandigheid dat JP de avond ervoor nog mee heeft geholpen mijn Marder goed te krijgen en ready for action!
Helaas geen foto's genomen, maar dat wil ik zeker de volgende keer wel doen!!
Ik hoop dan wel op meer liefhebbers want het was zonder meer de moeite waard!!!
Ik zou zeggen, tot een volgende bash time!!!
Groeten,
Alfred

Jep, was wel even leuk om 's te kijken. Frusterend eveneens omdat ik mijn eigen MT uitelkaar heb liggen en dus niet kon rijden.
Ik wil hem aanpassen. Er komt een extra servoplaat op met twee remservo's om 'm eindelijk op een goede manier te kunnen laten stoppen.
Omdat ik een Elcon Drivetrain heb gemonteerd kon ik de standaard rem niet meer gebruiken. Een diff rem paste ook niet en omdat ik nog een setje meganische schijfremmetjes had liggen voor de voorwielen heb ik die er toen maar op gezet.
Echter, het gewicht van de auto in combinatie met de grote wielen geeft te veel problemen. De remkracht is minimaal, en dat terwijl ik er een goede servo op heb zitten.
Dus jongens, pas als ik 'm op orde heb kom ik ook met mijn Monster Truck rijden.
Want het is zeker weten, op de H.O.P. na, een leuke plek.

Tot dan.

Hoi,

Als het weer een beetje meewerkt dan komende zaterdag rijden in Veendam op de crossbaan. Nog liefhebbers???
Uiteraard even afhankelijk van het weer, maar daar hebben we dan wel even kontakt over.

@ SAM31, we hebben ook nog even een grasveldje omgeploegd en dat was helemaal TOP! Met lint even een rondje uitgezet en dan lekker rijden, dan pas zag je hoe snel de WWS wel niet is...

Laat me maar weten wie er wil rijden komende zaterdag!!

Groeten,

Back