Helemaal mee eens! Baantje foutloos en vooral constant rondrijden is toch echt de truc in de stock-klasse. Sommige rijders zijn daar nou eenmaal beter in dan de andere. Geef de "snelle" jongens een "langzamere" motor en ze rijden nog steeds vooraan. Op de grotere banen hebben we gezien dat de verschillen onderling kleiner waren maar dat de constante rijders uiteindelijk bovenaan het lijstje staan. Des te meer bochten het baantje heeft des te groter de verschillen zijn, zie de resultaten van het laatste nk in Lelystad. Wat mij betreft zijn de regels prima zo en zijn extra regels/controlepunten op een wedstrijddag niet eens te realiseren. Dat is dan ook gelijk mijn enige kritiek op de afgelopen nk's, het consequent en met voldoende personen uitvoeren van te technische controle. Enkele clubs hadden het perfect voor elkaar maar andere clubs hadden hier te weinig mensen voor beschikbaar. Daarnaast vindt ik dat er bij een nk op de zaterdag ook een juiste tijdwaarneming aanwezig moet zijn voor alle rijders. Laten we als rijders zorgen voor een groot deelnemersveld komend jaar en dan denk ik dat het voor de clubs ook een extra stimulans zal zijn om er samen weer een leuk nk van te maken.