NK F5J Ronde 4 Nijverdal 18-6-16

HET GAAT DOOR!!!!!!!!!
tot morgen.

Wel zouden we graag om 9:30 (ipv 10:00)briefing willen starten. En dan zo snel mogelijk met de wedstrijd starten.

Tot morgen.

Top, gewoon proberen een wedstrijd te vliegen.

En euh, krijgen we morgen een ultima in competitie?

Tot morgen

Johnny

Mooie dag, leuk clubhuis, goede ontvangst, wedstrijd slecht gevlogen. Kreeg het vandaag niet te pakken. Maar wel gezellig, mooie stijgers gezien. Helaas ook 2 mid-airs gezien. Prima dag en zie dat ik de Pike toch iets vaker naar ons veld moet sjouwen [emoji12]
Oefenen, oefenen, oefenen, iedereen n fijne zomer, op naar september.

Weer een super dag gehad , dank aan de organisatie , en zeker een mooi Clubhuis en zeer groot veld.

Hier nog een korte impressie van deze super mooie dag.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: jve
Ook weer mooie nieuwe F5J kisten gezien , onder andere de Zelf gebouwde kist van Geert van Melick , ik hoorde iets van beneden 1200 gram.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: jve
Wouw!!!! Zelf gebouwd????! Is er info over dit project te vinden? Ziet er mirakels strak uit.

Funpeter 7823 ; spreek hier ergens op het Forum , ook over een Eigenbouw F5J van Geert , heb het nog niet kunnen vinden.

Misschien reageert hij hier nog op ?

Zou leuk zijn voor het F5J gebeuren hier , of dat Geert van Melick , een nieuw topic zou open en zijn ervaringen zou willen delen/vertellen.
Ik weet dat er meer belangstelling voor is.
Je ziet dat in het DLG Forum , heel veel aan Bagging wordt gedaan.

Met vriendelijke groet Xat

Mijn video impressie van de F5J Dutch Open bij Modelvliegclub Nijverdal 18 juni 2016

F5J Piloot Herman D.: Start erg laag en mist net de goede thermiek en vecht voor iedere seconde ,
was zeer spannend gezicht boven die bomen ,
die soms een groot aantrekking kracht bezitten.
Een paar keer leek het erop , dat Herman de juiste lift vond .......

Met vriendelijke groet Xat.

Het is weer een mooi filmpje geworden Roelof[emoji106]. Ik vind de muziekkeuze erg goed gekozen bij het gevecht van Herman.
Het was een spannende vlucht en Herman heeft alles gegeven. Het was bijna gelukt, maar Herman heeft de ULTIMA nog maar kort en is daarom nog aan het finetunen met de instellingen. Een volgende keer vliegt hij hem echt weg met deze lichte belletjes[emoji6].

F5J ULTIMA - Herman Flying his Ultima out of sight in the clouds but ,

R Rn

F5J Dutch Open Nijverdal NL 18 juni 2016

Pilot Herman Flying his Ultima out of Sight in the Clouds
-but founded his F5J ULTIMA back after flying alone 250 m. away ,

With a happy 10 min. full Landing.
Yes , it can happen , but a happy Pilot Herman.

F5J ULTIMA a Modelplane with Adventure - a - FLYER - .

My Impressions from the F5J Dutch Open in Modelvliegclub Nijverdal 18 juni 2016

Mvg. Roelof

Back