NK-F3P 4e ronde (Finale)

Allen,

net als andere jaren tijdens de F3P wedstrijd in Rotterdam, wordt er een lunch geregeld vanuit de organisatie. Gezien het feit dat de zaal in Rotterdam deel uitmaakt van een scholengemeenschap, is er dus geen kantine open in het weekend.

Ik wil dus graag weten van iedereen of je gebruik wilt maken van deze optie?
Wat houdt het in, 2 broodjes, ham en kaas en een krentenbol. Met daarbij een melk of karnemelk. Dit alles tegen een kleine bijdrage van 3 euro.

graag even allemaal antwoorden voor het einde van het weekend. Dan heeft de organisatie nog tijd om inkopen te doen.

alvast bedankt!

groet
Job

Hoi Job

Voor mij graag 1 lunch!

(en tevens upje om deze onder de aandacht te brengen)

Winfried

NOg even voor de duidelijkheid, de link op f3p.nl werkt niet naar de locatie:

Het adres van het Wartburg Collega, locatie Guido de Bres is:

Smeetslandseweg 127
3079 CR Rotterdam-IJsselmonde

Zaterdagmorgen moet ik eerst even een nieuwe indoorlocatie in Dordrecht testen. Na de middag hoop ik even naar Rotterdam te komen, ben wel benieuwd hoe zo'n F3P wedstrijd gaat.

Ik ga met zo goed als geen training meedoen.
De kist is nog totaal niet afgesteld wat betreft uitslagen enz. Maar het zal voor de A hoe dan ook een hele vooruitgang zijn tov vorige wedstrijd.
En de AM zal ik weer met dezelfde afgeragde extra doen. Eens zien hoe dat gaat.
Mijn voornemen is: Niet crashen!!!! (tijdens de a/am's ;))
En minder vliegen tussendoor. Vorige keer wel heel veel gedaan, en daar gaat de rest toch van achteruit ben ik bang... :(

Laatst bewerkt:
wat is dat kistje van Donatas in deze wallhalla video? is gemolld( doorgefreesde depron ipv gemilld, weet de echte naam niet) en voorzien van mylar.

ik heb wat geprobeerd met dat mylar en kan er(nog) geen gewichtvoordeel mee bereiken. zou dat het worden voor volgend seizoen?
ook heeft hij geen frontale remmen meer op dit model.

RC Groups - View Single Post - Wall-Halla 2011

Volgens mij hoort dit gewoon in z'n eigen draadje. Of anders mss in het wallhalla draadje.
(en dat soort dingen kan jij toch doen niek ;))

Dit model lijkt heel erg op de Pharao, waar Martin Müller vorig jaar mee vloog tijdens iitop.

Vorige keer dat ik iets las over mylar vs millen door donatas zei hij ook dat hij geen gewichts voordeel kon ontdekken en de mylar constructie minder stijf vond.
Natuurlijk kan die mening door een andere techniek/ander mylar veranderd zijn. Maar het is ook mogelijk dat hij met een geleend model vliegt.
2 foto's van de Pharao hier: IITOP 2010 Indoor Aerobatics - RC Groups

Laat mij trouwens eens een model zien van donatas met remmen 90°tov de vliegrichting... Volgens mij houd hij daar niet van, en vliegt ie met een 10" prop om te remmen normaalgesproken.
Dit is wat dat betreft niet een uitzondering volgens mij.

Laatst bewerkt:
Back