Indoorvlieger
Forum veteraan
Dat ziet er goed uit! Enig idee hoe de gyro ingesteld kan worden?
Jawel, staat allemaal in deze FAQ, onder EPA: Nine Eagles Solo Pro/Bravo SX FAQ (Also valid for rebrands like Revell Proto Max etc) - RC Groups
Ik heb dat deel nog niet in het Nederlands vertaald. Ik weet alleen nog niet welke instelling de maker van het filmpje heeft gebruikt. Ik dacht dat hij eerst gyro helemaal naar 0 had gezet, en dan 6 clicks omhoog, maar hij zou nog zeggen welke settings hij had gebruikt.
Iemand vandaag nog buiten gevlogen? Zowel vanochtend als vanmiddag was het hier prima vliegweer. Ging weer erg lekker, wat snel gevlogen, en ook wat rustiger bochtjes, en meer "schaalvliegen". Alles op het moment weer volledig "stock" dus geen metaal. Wel de hele rotorkop vernieuwd, gewoon die van een Bravo SX gepakt waarvan de ontvanger vervangen moet worden, omdat hij na een paar dagen ineens raar begon te doen. Het zou dezelfde rotorkop moeten zijn als die van de Solo Pro, maar hij lijkt me beter dan ooit. En wat me opviel is dat de flybar niet de canopy kan raken, hij blijft er een paar mm vanaf. Lijkt wel alsof ze bij Nine Eagles de hoek van de flybar iets hebben beperkt, net genoeg om geen strikes meer te hebben. Ook tot nu toe geen death spiral meer gehad als ik snelle linkerbochten wilde maken. Het is wel een raar gezicht, witte bladen op een rode Solo Pro met zwarte staartrotor, maar het vliegt zo goed, dat ik er voorlopig af ga blijven.