Nieuwtjes

Nosram komt ook met nieuwe producten:

Zo is er een kleine brushless regelaar te zien op hun catalogus, de zelfde als LRP.
En zijn er nieuwe "stock" brushless motoren te zien. Zelf ben ik erg blij dat de nieuwe folder er is!

68ea6bf4cf.jpg

Groet Robert

Ik had de S120 toch wat spectaculairder verwacht. Maar zoals Robert me al zei is het inderdaad
een heel ingewikkeld T-bar systeem. De rearpod blijft toch nog altijd mooi om naar te kijken :)

Innovatief wil ik niet zeggen voor de rear suspension. Voor een 1:12 misschien wel maar een dergelijk schuifbare constructie om de stijfheid te bepalen zat ook op de voorstabi van een HPI Proceed.

Erg mooie auto!! Al heb ik wel mijn twijfels bij de degelijkheid/sterkte van de rearpod....

Begint er aardig op te lijken dat Speed Passion dé motoren gaan worden dit jaar...

JK.

In principe zijn ze gelijk aan Orion, maar dan een andere sticker... ;-). Hoe dan ook, persoonlijk ben ik erg tevreden over de speedpassion motoren! En zeker voor de stock is het een bijzonder betrouwbare motor.

en waar worden deze beautiefs zoals verdeeld?
Is er een ESC hierbij aan te raden? (ben zelf BL-noob .. en begin er meer en meer aan te denken om eens BL te proberen in de toekomst)

Elke goede BL ESC kan hierop worden aangesloten (LRP, Novak, SP). Waar deze motoren in NL/B te krijgen zijn weet ik niet...

JK.

de Serpent 1:12 auto ziet er inderdaad netjes uit. De voorkant ziet eruit ( voor zover ik me dat nog goed kan herrinneren ) als een mix van de CRC gen X / HB 12 / new Associated. Aan de achterkant vallen natuurlijk de achterpod op en de enkele demper.

Voordeel van het systeem met de enkele demper zal ook zijn dat de soldertaps van de brushless motor niet meer tegen de tubes aankomen waardoor die bij een crash los gaan .

Ziet er mooi uit.

Zie ik het nou goed trouwens? Is achter een demper met het huis in het midden en kan aan weerskanten de arm schuiven??

Is erg sterk en ook opvallen ligt trouwens. Jammer dat er geen goede foto van de voorkant bij zit, ook daar zitten een aantal (set-up) nieuwtjes.

Pieter, dat was ik idd even vergeten om te doen. De voorkant is idd erg mooi en functioneel...

Joost.

Joost heeft echt een primeur hiermee.
Red RC heeft nu zijn foto's overgenomen van het Modelbouwforum.

Super primeur Joost!

Kon het niet laten om de foto's door te sturen naar RED RC :mrgreen:

Groet Robert

Komt niet uit de lucht vallen... ik heb ze er ook op geattendeerd... Uiteraard met de vermelding van Joost zijn naam. Super Joost!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back