Nieuws van de beurs Sky-Hero Spy en Spider

Discussie in 'Multicopters' gestart door Burp, 6 mrt 2013.

1. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Ik kan alle kabels wel netjes vastleggen met tie-wraps maar zolang ik aan het sleutelen ben is dat alleen maar onhandig. Elke keer weer die tie-wraps doorknippen, dus daarom maar even zo.

Die aanpassing van de armen werkt prima. In het verleden kon ik er gewoon tegenop zien om de bovenplaat te verwijderen. Nu gaat het heel eenvoudig. Ik had er zelfs al vleugelmoeren opzitten om de bovenplaat nog sneller te verwijderen, maar toen paste de kap er niet meer op:(

Het volgende project is een gimbal voor mijn nex5 waarin ook andere camera's passen. Op dit moment is de gimbal-markt erg in beweging en verwacht dan ook de komende periode veel nieuws op dit gebied.

Laatst bewerkt: 1 feb 2014
  2. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Met dat FPV zou ik nog even wachten. Er komt iets nieuws van DJI. HD-Video en RC via één verbinding.
    dji-lightbrige-2-4-ghz

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  3. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Hmmz op 2.4.. Das dan weer jammer!

4. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Ik heb eigenlijk de hele set alang klaar liggen...(immersion 600mw 5.8 zender/Ezosd/immersion uno 5.8 ontvanger/step up 5-12v/Sony cam 700tvl/fatshark aviator bril)
    Vliegen met de bril op vind ik niet echt fijn..:puppydogeyes: vandaar toch maar een monitor voor alsnog,de info vd osd is nl wel erg handig tijdens het vliegen :thumbsup:
    Als ik zo eens rond kijk heeft immersion zich al bewezen een betrouwbare set te zijn...mijne ook alang getest en werkt prima! Vervolg is nog de Ezuhf en wie weet zelfs tracker,nu nog ff doorsparen...:p

5. Flighttime

Flighttime

Lid geworden:
    1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  6. Flighttime

Flighttime

Lid geworden:
    1 aug 2013
    Ik ga misschien ook zo'n spyder 6 kopen met 12 motoren maar weet er iemand of dji dit ondersteunt ?

7. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    hex pakken en met y kabels werken.

8. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Hey @rclpowers 8)
    Leuk ding die Spy..ik heb nog getwijfeld bij aanschaf tussen de Spyder en die van jou,welke set-up heb jij? (motoren/props/lipo..) Een hexa met 12 motoren is wel een beest!..blaas je de grond onder je vandaan lijkt me :) de truc met de y-kabels zou moeten werken maar ik vraag me af hoe de Naza er mee om kan gaan..
    Ik ben net terug vh veldje en nog aan het stuiteren...12x6 erop gezet en ze hing superstrak in loiter,circa 12 min en de lipo was driekwart leeg 8)...aan het eind toch even schrikken want ze maakte een rare woble (de gains mogen nog wat hoger..nu 140-140-120-140 en atti 120-120) motoren en esc's waren nog koud.
    De oorzaak zou de lipo kunnen zijn geweest,ik test nog met mijn oudjes die al redelijk misbruikt zijn.. Het mooiste was de vlucht erna met de 450,die had het duidelijk ets zwaarder met het windje in de polder vandaag,het is tijd dat ik de gimbal over ga bouwen op de Spyder...grtz Goser.

9. Flighttime

Flighttime

Lid geworden:
    1 aug 2013
    Ik heb er T-motor 2814 770kv motoren opzitten
    maytech 30 A OPTO ESC
    11x5 graupner props maar die ga ik veranderen in de T-motor 13x4.4 props
    4S 4000mAh rcplus lipo die wordt vervangen door een gence ace 4S 10000mAh batterij
    Een kleine powerboard
    en mn gopro'tje :smile:
    Ik denk wel dat je met deze set-up goed zit momenteel vliegt hij al heel goed maar de aanpassingen die ik maak zijn voor mijn klant omdat hij er een DSLR camera onder wil hangen.
    Maar ik zou tog wel een gence ace 4S 10000mAh nemen want met 4000mAh heb ik amper 5.30 minuten vliegtijd.
    En kan je mij een voorbeeld geven met die Y kabels lijkt mij op zich wel een leuk project om eens te testen.

10. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Een voorbeeld heb ik niet voor de y kabels,lijkt me dat je per arm de beide motoren over 1 kanaal moet aansturen zodat de Naza haar ziet als een hexa...maar of dit werkt?
    Je set-up voor de Spy zou ik testen met een gewicht wat overeenkomt met de DSLR die je klant eronder wil hangen...check ook de tabel van Sky hero,max zou zijn een gewicht van 1kg/12 inch props/850-950kv voor de Spy 600....http://www.sky-hero.com/downloads/IdealMotorChart.pdf
    Ligt er natuurlijk aan hoe je er mee vliegt of de tabel een beetje klopt 8)

11. Flighttime

Flighttime

Lid geworden:
    1 aug 2013
    Uit die tabel kan je onmogelijk afleiden hoeveel je payload zal zijn dat ligt aan welke motoren je hebt. Ik gebruik liever ecalc dat is veel specifieker.

12. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    De tabel is wat bij Sky hero is getest...blijft natuurlijk een theorie want elke motor is toch iets anders (welke esc/prop/lipo etc.)...maar dat zelfde heb ik met Ecalc (gebruik ik ook 8) )
    Met mijn set-up zouden de motoren te warm moeten zijn geworden vandaag....not! Ze waren steenkoud nog na 12 minuten...gewoon testen in de praktijk :)

13. wvl

wvl

Lid geworden:
    22 feb 2011
    @Geert, waar heb je dat spider power bordje vandaan?

Grts. Wim

14. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
  15. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    @ Wim,

Heb jij ooit een reactie van Sky-Hero ontvangen? Op mijn berichten op hun facebook reageren ze in ieder geval niet, en dat is nu net het ideale medium om contacten met je klanten te onderhouden.

Als Sky-Hero eigenaar zou ik elke thread op een forum wat over mijn product gaat in de gaten houden. Maar ja.... niet iedereen is helaas hetzelfde.

In hun Businessmodel (als ze die hebben) is het onderdeel "klantrelaties" in ieder geval voor verbetering vatbaar.

16. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Dat klopt helemaal. Zoals je in het begin van dit topic hebt kunnen lezen hadden we met Yves een afspraak om naar Belgie te gaan. Vorig jaar persoonlijk met hem besproken op de beurs. Ik heb hem verschillende keren gemaild maar ook nooit antwoord gehad. Vandaar dat deze belofte nooit is ingelost. Vorige week op de beurs gezien maar hem er niet op aangesproken. Ik denk dat ze het gewoon veel te druk hebben. Geen excuus maar jammer is het wel.

17. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Eindelijk een reply van Sky-Hero...

Yves Skyhero new mount for heavy gimbal has been showed at the toyfair, will be released in a few weeks and allow any kind of setups with perfect CG...

https://www.facebook.com/groups/skyhero/

De huidige mount voor het bevestigen van een gimbal en lipo was gewoon veel te klein. Ze komen nu eindelijk met een nieuw ontwerp.

18. Burp

Burp Forum veteraan

Lid geworden:
    30 jan 2005
    Ik denk dat we er wel foto's van hebben gemaakt. Zal even kijken wat ik heb en ze hier even plaatsen.

19. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Bedoel je deze?

20. EdAkker

EdAkker

Lid geworden:
    18 aug 2012
    Is dat de heksakopter? En inmiddels hebben ze pancake motordrager. Hij wordt wel interessant. Is deze ook opklapbaar?

Deel Deze Pagina