Nieuws van de beurs Sky-Hero Spy en Spider

Discussie in 'Multicopters' gestart door Burp, 6 mrt 2013.

1. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Haha Ben... 8)
    Beetje bouwer is toch nooit klaar?..maar idd bijna vakantietijd (begin as donderdag!!..) en dan kom ik zeker eens kijken bij die mooie weilandjes,mooi die filmpjes 8) en met inhoud zoals over die boer Ad!
    Mijn werk is hulpmiddelen te maken voor mensen met een beperking..zie het bijna elke dag wat voor een vechters de meeste zijn...respect voor hen!
    Ik weet niet zeker of de Spyder dan al zal vliegen..Ik wacht nog op een motor pfff
    Hopelijk is die er snel,de plek van al de componenten wordt wel steeds duidelijker..hoop spaghetie!!...ik stuur je een pb/bel als ik tijd heb om af te spreken.

2. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Nu weet ik waar de term Arachnafobia vandaan komt...er stond net een hele grote "spyder"op mijn balkon!..:worship:
    Ik heb haar even in elkaar gezet om het balanspunt te ontdekken..zit goed,precies op het achterdek 8)
    Wel even schrikken te zien hoe groot ze werkelijk is (850size)...ik denk dat ze niet zo in de golf gaat passen hahaha Gelukig zijn de armen inklapbaar en anders toch maar eens gaan kijken naar een andere wagen...
    Het bouwen zal echter iets langer gaan duren dan het met de DJI frames heeft geduurd...maar komt goed :D
    [​IMG] [​IMG]

Grtz Goser

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
  3. DannyMetall

DannyMetall

Lid geworden:
    14 jul 2013
    wat een RUIGE M'Copter :alien:
    I LIKE 'T

4. Ben Jansen

Ben Jansen

Lid geworden:
    18 sep 2005
    En ik zie 'm deze week vliegen!! :banana: (denk ik).

5. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Mooi concept... Zeer benieuwd...

6. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Het is zeker een gaaf ding,vooral de kap bevalt me 8)..De bouw is begonnen maar ik twijfel nog wat over het plaatsen van de escĀ“s in de buizen,sky hero beveelt het aan zo te doen...moet ik wel al de bedrading op gaan aanpassen.Ik ga ze ook iets verdikken zodat ze niet kunnen bewegen..
    Verder nog een luxe probleem is het formaat..de spyder kan je makkelijk vergroten door andere buizen (700-850-1000mm) Ik heb de 700 en de 850 er bij genomen,qua payload (mijn zenmuse GH3 2D is circa 300gram) is de 700 groot genoeg denk ik.Tijd zal het leren..dus of ik het deze week al voor elkaar krijg is nog maar de vraag @Ben 8)
    Heb je de gimbal trouwens al binnen?..oh ja,en terwijl ik aan het shoppen was heb ik ook gelijk maar een disco frame gekocht,armen motoren etc. heb ik nu toch over van mijn heksje 8)
    Grtz Goser

7. Ben Jansen

Ben Jansen

Lid geworden:
    18 sep 2005
    Gimbal ga ik waarschijnlijk woensdag of donderdag halen Marvin.

8. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Wat foto's van het bouwproces van mijn Sky Hero Spyder 1000. De volgende stap is het aansluiten van het powerboard en de NAZA.

9. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Mooi man!..De asgaten vd motoren heb ik net zo aangepast,geloof dat we ook dezelfde boutjes vd motoren gebruiken?..(m3x6) Ik moet nu nog gaan beginnen met de "spaghettie"op maat te maken 8) Als ik weer wat verder ben zal ik ook nog wat foto's hier plaatsen..kdoe het rustig aan hehehe
    Komt er bij jou nog een gimbal onder?

Grtz Goser

10. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Een gimbal is wel de bedoeling. Ik zit te wachten op de opvolger van de zenmuse zodat ik mijn nex5 kan gebruiken.

11. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Deze uitspraak las ik op de de Sky Hero groep.
    Hebben jullie hier weleens iets over gehoord?

Deze opmerking kreeg ik over mijn gebruikte setup (Sky Hero Spyder 1000 + NAZA v2)

I use the DJI Wookong for Spyder 1000. Naza V2 is to small for this size and weight

you never find a paper where is written that Naza V2 works with 1000m and over 4 kg. Our experience is that we use better the Wookong. I dont offer in future the combination with Naza V2 for this size & weight Inform me after your first 10 flights

12. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Ach dat is gewoon om zich in te dekken....
    Zou niet weten waarom het niet goed gaat....

13. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Ik vond het ook al zo'n raar verhaal. Ook omdat je er nog nergens iets over gelezen hebt.

Gelukkig maar....zucht.

Laatst bewerkt: 13 sep 2013
  14. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Net mijn archief eens door gespit..ik heb nog de oude gebruiksaanwijzing van de Naza M V1,daar staat wel in de disclaimer dat ze slechts geschikt is tot maximaal 650size 8(
    Maar dat was toen met de oude software...bij de V2 kan ik er niks meer over vinden.
    Ik ga ze wel een mailtje sturen en vragen of er restricties zijn voor de Naza M V2...

Toch gevonden (en flink aan het balen) het staat wel op de site bij de precautions..http://wiki.dji-innovations.com/en/index.php/Naza-M-Precautions 8(

Grtz Goser

15. vinnygogo

vinnygogo Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2006
    naza is inderdaad zeker voor grote machines minder geschikt. had laatst iemand die dji wilde maar dat perse met een naza v2 op zijn cinestar octo met 5 kilo payload. maar dat vloog voor geen meter met de naza...

er zit dus wel ergens een kantel punt, maar hangt ook erg van het toestel en setup af denk ik.

16. Goser

Goser

Lid geworden:
    11 apr 2012
    Ik moet er nu echt even over na gaan denken hoe verder te gaan met deze build...alles was bijna zover dat ze haar eerste vluchtje zou maken 8(
    Toch blij dat ik het nu nog tevoren te weten ben gekomen...ik heb ook de 700mm buizen,miss is dat nog een optie...en anders toch maar richting WKM gaan kijken pffff

17. vinnygogo

vinnygogo Forum veteraan

Lid geworden:
    11 jun 2006
    ik denk dat het met een x4 configuratie met 700 mm buizen en zenmuse voor gopro wel prima gaat. veel groter, bijvoorbeeld x8 met nex of gh2 camera, zou ik zoiezo wookong doen.

18. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Zelf met mijn machine van 6.5kg geen enkel probleem met naza vliegen. Vloog super strak en hing als een huis. Gaat gewoon om motor prop combo, is deze goed heeft de naza er geen enkel probleem mee.

19. aeng

aeng

Lid geworden:
    18 sep 2012
    Vlieg jij met een X8 configuratie?

20. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Op dit moment niet. Wel gedaan zoals meerdere mensen met zwaardere x8en.

Deel Deze Pagina