Heb wel zoiets gebouwd, maar dan voor de wltoys v272. Heb je een linkje? Kan ik zeggen of het die of een andere was.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb wel zoiets gebouwd, maar dan voor de wltoys v272. Heb je een linkje? Kan ik zeggen of het die of een andere was.
Dank, misschien ben ik weer wat verder. Scheelt dat echt als er carbon in de buurt zit?
Mijn antennes zitten aan weerszijden van de romp. Ze maken ieder een hoek van 45 graden tov de romp en dus 90 graden tov elkaar.
Maar ze liggen net onder de vleugel (ongeveer 1 cm) en precies ter hoogte van de belangrijkste ligger van de vleugel. En dat is een Carbon buis van zo'n 12-15 mm doorsnee.
![]()
Zie foto, ik heb de romp even op de vleugel geplaats zodat je kunt zien waar de antennes liggen tov de ligger. aan de linkerkant zie je dat ik een plastic buisje om de antenne heb. Bij transport haal ik die eraf en trek ik de antennes naar binnen. Rechts is zonder buisje.
Ik kan de antennes naast de onvanger naar voren trekken en vervolgens zo'n 4 cm voor de voorlijst (ook Carbon, zo'n 3 - 4 mm dik) weer naar buiten geleiden. (ter hoogte van dat balsa latje wat daar nog toevallig lag)
Zou dat een verbetering opleveren?
Ik zit dan wel weer vlak bij de regelaar van de motor en de accu....
De JR behuizing kan je ook 3D laten printen, dat oogt al gauw proffesioneel
Kant en klare projecten kan je vinden op Thingyverse.
Via 3Dhubs kan je iemand vinden die het voor je print.
Hoppa, ware modelbouw hobby maar dan sjiek...
Afgelopen weekend bezig geweest met de eerste kisten te programmeren en het lijkt allemaal vrij logisch. Nu zit ik een paar dagen later weer door de programma's heen te scrollen en valt me het volgende op.
In zowel de Input pagina als in de Mixer pagina kan je de Weight, Off-set en Curve instellen. waarom is dit, volgens mij is het resultaat hetzelfde?
In ieder geval een misverstand mijnerzijds.... Nu moet ik even uitzoeken waar ik de goede versie van companion vandaan haal. Doordat ik al een paar dagen op de peesee met Companion bezig was vind ik nu de knopjes-interface op de Taranis niet erg comfortabel. Het switchen van menu naar menu maakt het een stuk lastiger.Wanneer je een Taranis Plus koopt hoef je niet te flashen en kun je direct aan de slag. Je moet enkel zorgen voor de passende versie van Companion. Bij de niet Plus versie hoort andere PC software ( een oudere versie met andere naam) waarmee je ook prima op de PC kan werken. Het is een hardnekkig misverstand dat je de Taranis meteen moet gaan flashen