Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik heb het zelfde, sim niet heb alles zelf gebouwd zonder hulp, het vlieg het blijft heel en met de ECHTE helis ben ik nog nooit gecrashed, ben ook ongeveer een jaar bezig en vind het nog steeds geweldig.

Same here. Ik heb veel geleerd en ik ben er nog steeds. En het plezier neemt niet af maar eerder toe. En over een jaar ben ik er nog steeds. Ik frummel gewoon door..

Lol @ filmpje.. Laat je die luchtballon met rust?? :mrgreen:

hahaha, die steeg toevallig net achter mij op in de straat. staat op het eerste filmpje maar heb ik niet geupload want daar zat ik 50% buiten beeld. En is elke keer spannend met die zwaluwen, komen als een gek op de heli af en elke keer denk ik nou pakken ze hem.......:D en dan toch weer net niet. Denk dat de heli het verliest trouwens:rolleyes:

Het gaat niet om flipflops, tunnels en toctics. Het gaat om het plezier en doorzettingsvermogen. Kijk hoeveel flipfloppers een half jaar toctikken en dan afhaken..

Ik ben nu vanaf niks 1 jaar en 3 maanden bezig. Ik kan een heli bouwen en afstellen. Een vliegtuig bouwen. Een multicopter bouwen en afstellen. Ik heb me alle kennis eigengemaakt op het gebied van de electronica eromheen. En ik kan een heli lekker heen en weer vliegen. Wat wil een mens nog meer. En dat allemaal met een smile en nauwelijks crashen.
En nee ik sim niet..

Ik ben ook niet zo simmerig meer. Komt denk ik omdat het echte werk gewoon veel leuker is. Langzaam opbouwen en doorzetten daar gaat het om. Ik probeer minimaal 5 lipo's per dag te vliegen en zie (bijna) iedere dag vooruitgang en dat maakt het zo leuk.
Dat langzaam opbouwen kan ook wel eens moeilijk zijn. Vorig weekend na een model-vliegshow bezoek ging het fout:lol:. Overmoedig en 120sr en Mcpx compleet in de poeier in een half uur tijd. Ben nu weer genezen. Vandaag allebei weer luchtwaardig gemaakt en lekker figuren oefenen met de Mcpx.

Ik vind er geen reet aan dat 3D vliegen.
Het enige wat ik leuk vind is inverterd, maar of ik dat ooit zal kunnen betwijfel ik.
Heb tegenwoordig meer lol aan rustig rond vliegen en hooveren.
Toch een gelukkig mens, nietwaar.

Mvg.Bernard

Ik vind er geen reet aan dat 3D vliegen.
Het enige wat ik leuk vind is inverterd, maar of ik dat ooit zal kunnen betwijfel ik.
Heb tegenwoordig meer lol aan rustig rond vliegen en hooveren.
Toch een gelukkig mens, nietwaar.

Mvg.Bernard

Mijn doel: Lekker strak en sportief rondvliegen met af een toe een langzame roll of looping. 3D trekt mij ook absoluut niet, krijg al de zenuwen als ik er naar kijk.

Hier exact hetzelfde!!
Lekker sportief rap rondvliegen en genieten van hoe snel en wendbaar zo'n heli is.
Kan er ongelogen geen genoeg van krijgen en het verveelt nooit.
Met een heli die zulke kwaliteiten bezit om dat soort vlieggedrag te kunnen weergeven is het dagelijks vollop genieten.
Laat mijn Blade 130-X dat nou NET hebben.Ha ha ha ha ha ha ha.
Vr Gr E

Heli maakt niet zoveel uit om lol te hebben. Ik heb vanmorgen omdat het werkelijk windstil is de Genius CP gevlogen. Die geeft me minstens zoveel plezier. Ik geniet gewoon van het zien vliegen van zo'n mooi dingetje.

Gelijk heb je!!
Ken het gevoel en het blijft ontzettend leuk om te vliegen met een heli.
Je bent gewoon constant bezig.
Zelf doe ik ook vliegtuigen in kleine en grote formaten.Maar blijf het zeggen: vliegtuigen en heli's: is als appels en peren ter vergelijk.
Vr Gr E

Zelf doe ik ook vliegtuigen in kleine en grote formaten.Maar blijf het zeggen: vliegtuigen en heli's: is als appels en peren ter vergelijk.
Vr Gr E

Ik kijk wel eens naar vliegtuigen en heb in een vlaag van verstandsverbijstering zo'n 3 kanaals dingetje gekocht maar helaas. Ik voel er niet bij wat ik bij heli's voel.. Dat gevoel heb ik overigens ook niet bij multicopters. Maar daar heb ik op z'n minst nog het voordeel dat ik die kan vliegen als er teveel wind is voor heli's..

Zo toch nog snel even 2 lipootjes gevlogen zalig weer, moet wel weer oppassen niet overmoedig te worden want wilde nu wel weer eens kijken hoe snel ik van links naar rechts kon en geloof me dat gaat heeeeeeeeeel snel .

Lol toen stond de buurman ineens achter me schrok me de pl...s:DNee hoor had hem al aan horen komen ,hij had wat hulp nodig met sjouwen van een bank die naar binnen moest en niet paste. Nou natuurlijk heb ik hem weer graag geholpen:p dus mijn vlieg plek is voorlopig weer gegarandeerd;)

Klopt. Die V120 kan echt heel snel. Moet me ook altijd fors inhouden want voor je het weet zit ie in Brabant.. En daar kunnen ze er toch niks mee..

Klopt. Die V120 kan echt heel snel. Moet me ook altijd fors inhouden want voor je het weet zit ie in Brabant.. En daar kunnen ze er toch niks mee..

Nee inderdaad ze hebben daar niet van die mooie vliegplekken als in NV:mrgreen:

had trouwens nada problemen vanavond:D

Ik hou het gewoon ff in de gaten. misschien was het wel een stekkertje wat los zat van tail servo en dat ik dat gisteravond weer heb vast gedrukt ?????????????? Ik weet het ook niet. maar zolang ik er geen last van heb doe ik niks:D

Microweek is het aan het worden. De V120 gevlogen. Vandaag de Genius. Als morgenochtend de wind ook vlak blijft ga ik de MQX even uitlaten. Is ook wel even leuk. Die staat al een tijdje stil..

Chow.............
Die MQX...........hoe vliegt dat nou??
Lijkt me toch echt niet wat of vergis ik me?
Beetje hooveren ermee en rondfladderen met langzame snelheid.
En met iets wind erbij zal het helemaal een fucking drama zijn denk ik.
Vr Gr E

Back