Nieuwe Walkera V120d02S v2

Ik heb in een winkel een keer naar een 3D tv gekeken en gelijk liep het zweet over m'n rug. Dat gaat hem niet worden..

Ik heb vanmiddag het genoegen gehad de 120 te slopen nadat er een rotorblad los schoot, de oorzaak is achterhaald van het schroefje dat de bladhouder vast houd zit allen nog het schroefdraad in het asje, en zonder de kop van de schroef kan de bladhouder zo van de lagers schuiven met een flinke crash als gevolg.:rolleyes:
Nieuwe onderdelen zijn weer onderweg uit Duitsland, dus als het even mee zit vliegt hij binnen een week weer.:newbie:

Filmpje van oefenen vanmorgen vroeg.. Ik post hem toch maar ondanks dat ik vrij "roestig" vlieg. Kan er niet aan wennen dat er een camera meedraait. Moet maar vaker filmen zodat ik er aan wen.. Ben nu teveel bezig met in beeld blijven en of het er wel goed uitziet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is k...t Jan, de mijne vliegt als een zonnetje:D. Heeft 1 van de rotorbladen een keer een opdonder gehad tegen een poot of bij een crash?

heb je het bij die link die gestuurd had besteld?

Is k...t Jan, de mijne vliegt als een zonnetje:D. Heeft 1 van de rotorbladen een keer een opdonder gehad tegen een poot of bij een crash?

heb je het bij die link die gestuurd had besteld?

Bij de vorige crash na het grasmaaien was een servo kaduuk, misschien is toen al de schroefkop afgebroken, dus als je gecrasht ben kijk dan even of dit schroefje niet kaduuk is:cool:

Ja ik heb het daar besteld, lekker duidelijk op hun explosie tekening te vinden wat je zoekt, aanklikken en je ziet wat het is en bestellen.

Kost een paar centen, maar crashen kost geld.

die schroefjes is gewoon boter. in de collar wilde ik ff checken of hij nog vast zat:D je raad het al schroefje zit er nog in alleen het kopje viel op de grond. dus ach zolang hij vast zit heb ik er geen last van.

En die tekening vind ik ook wel lekker makkelijk Er zijn tevens redelijk veel onderdelen van de 4G6 hetzelfde als de 120snew dus als je nog eens servos of bladen of tail unit etc. ff seintje geven want dat kan je hier in NL halen tegen een sch..t prijs.;) en kiezen of ophalen of per envelop(1,85) op laten sturen. Ik had al wel gekeken hoor maar wat jij nodig had was daar niet.

die schroefjes is gewoon boter. in de collar wilde ik ff checken of hij nog vast zat:D je raad het al schroefje zit er nog in alleen het kopje viel op de grond. dus ach zolang hij vast zit heb ik er geen last van.

Probeer een keer een Solo Pro 180..

Maar over de kwaliteit van de schroefjes. Ik ben het daar niet zo mee eens. Het is allemaal klein en priegelig maar onderschat niet de kracht van een crash. Ding heeft een behoorlijke headspeed. Het ziet er wel uit als speelgoed maar bij een klap rost er wel een zooi energie door alle onderdelen.

Nou hoop dat als deze post klaar is het filmpje ook klaar is:D lekker gevlogen vanavond

Mensen die denken flips, rols, inverted, funnels, flik-flaks etc te zien ....vooral niet kijken want dit is een beginners filmpje:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat niet om flipflops, tunnels en toctics. Het gaat om het plezier en doorzettingsvermogen. Kijk hoeveel flipfloppers een half jaar toctikken en dan afhaken..

Ik ben nu vanaf niks 1 jaar en 3 maanden bezig. Ik kan een heli bouwen en afstellen. Een vliegtuig bouwen. Een multicopter bouwen en afstellen. Ik heb me alle kennis eigengemaakt op het gebied van de electronica eromheen. En ik kan een heli lekker heen en weer vliegen. Wat wil een mens nog meer. En dat allemaal met een smile en nauwelijks crashen.
En nee ik sim niet..

Het gaat niet om flipflops, tunnels en toctics. Het gaat om het plezier en doorzettingsvermogen. Kijk hoeveel flipfloppers een half jaar toctikken en dan afhaken..

Ja dat weten wij dat het om plezier hebben gaat, maar zie er nog dagelijks die dat niet begrijpen:p

Back