Nieuwe Walkera V120d02S v2

Jammer dat de gasten van rcmaster NIET in de DE zitten.
yellowflashcolorzpdt21.gif

Grtz Marco.

ech wel :D (duitse lager hebben ze zat aanbiedingen)

Klopt, Dave.
yellowflashcolorzpdt19.gif

Ze mogen van mij het aanbod in het Deutchsland lager net zo groot maken als het Chinese warehouse.
yellowflashcolorzpdt065.gif

Zijn niet echt goedkoop met verzenden. Daar staat tegenover dat er geen douanekosten ofzo bij komen als het uit de DE komt.

Grtz Marco.

Blijft gewoon een geweldig toestel, als de 120 uit de koffer komt op de club is het elke keer weer een klein feestje en verwonderen de mensen zich elke keer over dit klein wonder. Is gewoon elke keer weer dolle pret als een echte piloot er dingen mee uithaalt waar ik alleen maar van kan dromen:D Zal er weleens een goed filmpje van proberen te maken.

ik zou hem dan wel van duitse lager kopen. Aangezien dit niet super veel scheelt met 5off (werkt nog steeds) kost de 120+devo7 in duitsland 204,00euro incl. DHL verzending.

Spijtig genoeg zit het niet in hun Duits magazijn en moet het nog steeds van Hong Kong komen en dus verzending geen 15 euro zoals eerder vermeld maar wel +/- 40 euro :(

als je op de link die ik had toegevoegd klikt (bovenstaande post 120+devo7), kom je precies bij dat wat je zoekt. Ze hebben er nog 4 op duits magazijn dus weet niet exact wat je bedoeld.

Blijft gewoon een geweldig toestel, als de 120 uit de koffer komt op de club is het elke keer weer een klein feestje en verwonderen de mensen zich elke keer over dit klein wonder. Is gewoon elke keer weer dolle pret als een echte piloot er dingen mee uithaalt waar ik alleen maar van kan dromen:D Zal er weleens een goed filmpje van proberen te maken.

Zijn die leden niet op de hoogte van de andere heli's van dit formaat, Dave?
Heb tijdens een indoor die andere ook zien vliegen.
yellowflashcolorzpdt37.gif

En idd geef mij maar m'n Walkera 120 size.
yellowflashcolorzpdt065.gif

Grtz Marco.

Back