Nieuwe Walkera V120d02S v2

Oh, die zag ik niet.. Vind die kap ook eigenlijk niet zo heel erg fraai. Dat groen ziet er wel gaaf uit namelijk.. Misschien als we allemaal hier apart een mail sturen naar Fusuno dat die kappen gaat maken voor de V120. Dat zou wel stoer zijn..

Vind de kap van de Master CP overigens niet de meest fraaie kap. Maar daar komt wellicht nog wel een alternatief voor..

Ik heb mailtje gestuurd naar Fusuno. Mochten mensen de tijd willen nemen en het ook interessant vinden wellicht ook mailen?? Ik begreep op rcgroups dat Fusuno wel gevoelig is daarvoor.

Dan staan op je LCD scherm alle 4 de rechthoekjes in het midden.. Zie hieronder..

Walkera-Devo7.jpg

Nou, hier staat hij gewoon in het midden hoor bij mij. Als hij niet in het midden staat zit je er een klikje naast..

**Edit**

Heb even foto gemaakt van mijn schermpje..

screendevo7.jpg

Ik snap wat je bedoelt. Ik gebruik trims zelf niet.. Nog niet nodig gehad. Als je het wel nodig hebt zou je subtrims kunnen gebruiken. Dan zie je beter wat je doet..

**Edit**

Check ook pagina 19 van de manual. Trim step staat op 4. Ik neem aan dat ze dan bedoelen dat je 4 klikjes moet doen om de trim te zien bewegen. Desondanks zou ik zelf eerst met subtrim werken..

**Edit2**

Ik heb zelf even gespeeld en als de trim ondanks niet bewegen in beeld weer center staat klinkt er een hardere piep..

Laatst bewerkt:
Wat trouwens ook een wereld van verschil maakt bij 1 kant opdriften is eerst de linkjes afstellen voor je sowieso moet gaan trimmen..

Hij is weer als nieuw, ehh eigenlijk moet ik zeggen beter als nieuw:D

Ik moet zeggen 1druppie lagerolie op de motorlager, robbe lagervet op de maingear lager en tailgear lager. Jezus wat een verschil is dat:p

Verschil als ik hem nu ronddraai met de hand loopt hij zo ontzettend soepel, als ik hem op spin zoemt tie bijna ..........:D

yep en blaadjes en 1 mainshaft (mocht ik het ooit een keer nodig hebben). dus zit er al op en gelijk alles dus effe in het vet gezet

**edit
alleen dat pinnetje van de MG ben bang dat dat er een keer uit gaat schieten. vind ik niet erg stevig zitten

Snel gegaan nog dan..

Bij mijn Genius is dat pennetje er nooit uitgekomen.. En anders mini druppeltje hotglue erop?

ja dat ga ik wel doen want duwde hem er zonder moeite in. die andere eruit moest ik best wel moeite voor doen. die nieuwe schoof er zo in:D

dus hij is weer fully operational

Ja dan is hotglue denk ik het beste. Krijg je hem ook weer los als je morgen je maingear weer sloopt :mrgreen:

Maar zonder dollen. Mooi dat ie weer werkt. Even testhover gedaan ook?

ja alleen ff lipo gehoovert want begon al te schemeren en dan is hij soms niet goed te zien in het weiland alleen nog tegen lucht achtergrond. En wilde niet gelijk kijken of ik de 2de maingear ook kon gebruiken;)

Na dat de lagers geolied en ingevet te hebben is het piepen ook gelijk weg(dacht ik al wel) maar echt had niet gedacht dat dat zon groot verschil zou zijn met ronddraaien van de rotorbladen.

Mijne piept niet. Zal wel per model verschillen wie hem in elkaar heeft gezet. Ik heb enorm veel baat gehad bij het afstellen van de linkjes..

Back