Nieuwe modelvliegclub. Model Vlieg Club Maasdriel M.V.C.M.

Zaterdag 12 augustus a.s. komen Gerben (Europees Kampioen) en wat vrienden, bij ons vliegen met hun razendsnelle toestellen. Die dag wordt er ook met grote zwevers gevlogen, zowel door de gasten als de eigen leden. Iedereen die wil komen kijken is van harte welkom.

Hoe krijg ik een foto, gemaakt met de smartphone, in dit topic?
Ik gebruik tapatalk op de smartphone en doe dit via het plaatje met de bergjes (naast de camera) in de edit-mode. Hiermee zijn de foto's te selecteren en meteen te plaatsen.
f1694f57cf79d25f767feaf69c895eb7.jpg

Het grote voordeel van Maasdriel is de ruimte.
Je kan van alle kanten mooi aan komen vliegen.
En alle soorten van aandrijving is daar toegestaan en vliegen er daar ook.
Of je nou een 250cc stermotor, turbine, 2 of 4 takt motor of electro hebt, geen probleem.
Al heb je geen vliegtuig bij je, het is altijd leuk om te kijken.

GJ

Het grote voordeel van Maasdriel is de ruimte.
Je kan van alle kanten mooi aan komen vliegen.
En alle soorten van aandrijving is daar toegestaan en vliegen er daar ook.
Of je nou een 250cc stermotor, turbine, 2 of 4 takt motor of electro hebt, geen probleem.
Al heb je geen vliegtuig bij je, het is altijd leuk om te kijken.

GJ

Je kunt nagenoeg nergens tegenaan vliegen. De vliegruimte is een aantal hectares.
Ik zou er nog aan toe willen voegen, dat iedereen zeer behulpzaam en geduldig is.

Met zo'n mooi veld, zijn jullie dan ook in om als wedstrijdveld te dienen, denk aan FxJ en RES? [emoji16]

Zaterdag de 26e hebben wij als F5B piloten weer het genoegen een wedstrijd te mogen vliegen op het mooie veld van MVC Maasdriel.
En niet alleen een mooi veld maar ook nog leuke en gezellige clubleden, het F5B clubje komt er graag!

• Like
Reactions: jve
Zaterdag de 26e hebben wij als F5B piloten weer het genoegen een wedstrijd te mogen vliegen op het mooie veld van MVC Maasdriel.
En niet alleen een mooi veld maar ook nog leuke en gezellige clubleden, het F5B clubje komt er graag!

De dag is voorbij gevlogen (leuke woordspeling :D) Gerben. Jullie zijn een hechte vriendenclub :friends:.

De eerste vluchten in 2018 zijn een feit. De laarzen zijn nog wel nodig. Er zijn vandaag volop plannen gemaakt. Of te wel: wij zijn er klaar voor.

Ik heb daar niet echt verstand van Willem, maar dat lijkt me wel.
Neem via de website even contact op met Theo. Of hier via Turbinevlieger of iets dergelijks. Ik hoop dat het lukt. Groeten Wil

• Like
Reactions: jve
Back