Nieuwe Fatshark Dominator lijn ( v2 en HD )

Heb men geld terug gekregen :)
Nu nog ergens een bril vinden voor een redelijke prijs..

Dan valt het dus reuze mee met de slechte service van electronicarc ;) Ik heb er probleemloos spullen gekocht. Ze reageren snel op vragen. Verder op Duitstalige forums ook prima recensies. Dat er nu een fout is gemaakt kan. Dit is snel gecorrigeerd door de verkoper.

Ik snap wel de teleurstelling overigens..

Ik heb de laatste jaren daar al heel veel besteld , verzenden doen ze heel snel , garantie is daar echt een probleem , heb al meerdere keren problemen gehad daar maar uiteindelijk is het altijd wel opgelost geraakt , soms wel erg moeilijk ;)

Als je aan heel Europa levert aan mensen waarvan je in deze hobby weet dat 99% loopt te klooien ben je terughoudend met garantie. Ontzettend logisch als je weet wat mensen zitten te prutsen.

Wat is de reden dat jullie hebben besteld bij electronicarc?

Waarom niet bij bijvoorbeekd rmrc of hk ?

Ik overweeg deze bril ook namelijk.

Tja Danny je moet ook niet gelijk gaan claimen, ik heb gisteren een mail gestuurd naar electronicarc, dat ik de order wilde cancellen, en had smiddags mijn geld terug van hem, ik heb nog nooit problemen gehad met electronicarc, en zou er zo weer bestellen......ik heb hem dan ook de gewoon de kans gegeven het te corrigeren en dat is dus supersnel gebeurd......

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Ze zijn inderdaad grijs wit, zie hier de pilot productie van de eerste 5 brillen.....
IMG_193089241390285_zps3ea2ukg5.jpeg

Dat ledje onder de SD card sleuf is een hersenscanner volgens mij ;)

Als de gekte met de pre-orders een beetje voorbij is dan ga ik er toch eens serieus over nadenken. Die ingebouwde dvr is geniaal.

Ïk was al een beetje bang voor deze gekte dus daarom een gewone dominator gekocht. Zo tegen de feestdagen kijk ik wel weer eens.

Back