Nieuwe controler *Naza M lite*

Zoals nu lijkt, ideaal... en lekker goedkoop, meesten gebruiken enkel servo gimball voor foto. En als je zon sony geval hebt met stabiliserend elens, pak je de microcoptermount en klaar ben je voor foto EN video, op de lite..

Meende dat je een 400 en een 600 serie er van had, weet het type nummer niet exact meer.Laats nog gezien bij de mediamarkt voor meen ik 500 tot 600 euro meen ik...

Maar daar beweegt de lens zelf echt heen en weer, en is echt geweldig wat je daar uithaalt, zelfs met een crappy mount...

hmmm met 400 of 600 ben ik niets….
ik het een action cam van sony of ee handycam van sony? een referentie zou natuurlijk fijn zijn…..

ik heb hier trouwens ook al de naza lite voor me liggen :) :)

hmmm met 400 of 600 ben ik niets….
ik het een action cam van sony of ee handycam van sony? een referentie zou natuurlijk fijn zijn…..

ik heb hier trouwens ook al de naza lite voor me liggen :) :)

430 en of 460

verschil is 430 met geheugen kaart
de 460 met hdd

daar kunnen we iets mee.
kijk de volgende keer anders zelf bij sony en of cameranu.nl
idd, vragen staat vrij, en wat ben je nu in Gods naam met 400 of 600....

er zijn duizenden modellen kunnen even goed 400 koeien zijn....
ik dacht eerst aan de action cam van sony, maar dat is het dus duidelijk niet....

zoals ik al zei, 400 slaat op niets, sony heeft action camera's, cyber cam's, handy cam's, enz.....
met een juiste referentie te geven weet iedereen waarover men het heeft....een kleine moeitje dacht ik....voor sommige....:)

hmm, best leuk om met een multirotor te beginnen lijkt me. Iets van een F550 met zo'n Lite er op. Dan heb ik de mogelijkheid dus ook om er een gimbal voor mijn gopro op te zetten. Hoeft allemaal niet geavanceerd, maar gewoon leuk voor erbij :) Lijkt me toch een van de goedkopere complete oplossingen?

Iemand tips waar ik deze spullen kan kopen?

idd, vragen staat vrij, en wat ben je nu in Gods naam met 400 of 600....

er zijn duizenden modellen kunnen even goed 400 koeien zijn....
ik dacht eerst aan de action cam van sony, maar dat is het dus duidelijk niet....

zoals ik al zei, 400 slaat op niets, sony heeft action camera's, cyber cam's, handy cam's, enz.....
met een juiste referentie te geven weet iedereen waarover men het heeft....een kleine moeitje dacht ik....voor sommige....:)

Ik had er toch bijgezet dat ik het niet exact meer wist? , en zoeken op google bracht me ook niet verder.. (heb dat echt wel even gedaan hoor, ben graag complee tin me postings, zie als voorbeeld me bouwverslagen ;) )..

Verder vondt ik het wel redelijke nuttige info... Der is vast wel iemand die weet wat ik bedoel, ik kan niet alles weten, hoe graag ik het ook zo willen. Het idee van me was goed, dat sommigen de uitwerking dan wat minder vinden, kan ik niets aan doen...

Oh er is hier niemand doodgeschoten hoor....
Alleen leek mij waar verdere info nuttiger over het onderwerp,soit we weten het nu....
Peace all......

Back