Dat klopt Chris en er is veel meer keus. Toen ging je naar de winkel, haalde een catalogus en maakte daaruit je keuze. En dan maar sparen, want het liep wel in de papieren. Nu zijn de Europese fabrikanten meer dan gehalveerd en komt er veel uit China. Gelukkig is er nu internet en daarmee ook toegang tot het modelbouwforum. Het kost nog wel wat moeite om gegevens te vinden, maar ook zoekslagen maken op het internet is te leren. Daarbij is het gemakkelijk om wat Duits en Engels te kennen. Op Engelse en Duitse fora is veel info voorhanden. En gun je de tijd om kennis op te bouwen. Bij mij stond de modelbouw ook 30 jaar stil en toen ik in 2009 de draad weer oppakte waande ook ik me in een andere wereld. Had nog een bouwdoos van Smit Nederland uit de 80-er jaren en ben die op low budget basis gaan bouwen. Toen die klaar was nog een scheepje gebouwd van tekening. Tussendoor me wat verdiept in brushless motoren en mijn tankertje uit 1962 daarbij gebruikt als proefkonijn. Alles met elkaar heeft dat een jaar of zeven geduurd en daarbij op het forum veel kennis opgedaan. En nu probeer ik af en toe wat van die kennis te delen. Succes verder met de restauratie. Gr. Klaas