Nieuw modelletje gezocht.

• Topicstarter Topicstarter Manuel
  • Startdatum Startdatum
Bij 2 brothers in bussum hadden ze altijd een aanbieding op de balie staan van 3 S3003's voor 30 euro.. Ik geloof dat 3 S3001's daar iets van 40 euro kostten.

Wat betreft de kosten.. ga maar bouwen, dan kom je er wel achter ;)

Voorbeeld:

30 minuten zap epoxy ~ 12
glasweefsel ~5
folie geen 30 maar eerder 40
lijm (houtlijm of superlijm): 5 euro
tank: 5 euro
slangetjes: 5 euro
verlengsnoertjes servo: 5 euro

dat is al weer 47 euro.. en zo komen er wel meer van dat soort kostenpostjes. 300 zal ruim zijn, maar beter rekening gehouden met 300 dat het 250 wordt, dan met 200 dat het 250 wordt.. ;)

//edit
schiet mij te binnen: ontvangeraccu: ~25 euro..

hey hezik.

niet dat ik jou de les wil lezen ofzo maar bij een charter zit toch al glasweefsel en een ontvangeraccu kun je volgens mij voor veel minder geld krijgen.

groeten stijn tip

Bij de kit ook al?

Wat ik al zeg, 300 zal misschien ruim genomen zijn, maar de kosten lopen harder op dan mensen denken. Hoe vaak ik al niet voor 'iets kleins' naar de winkel ben geweest.. en dan kom je bij de kassa, bliep bliep bliep, 100 euro. Komt iedereen hier bekend voor denk ik.

Ik geloof best dat 200 ook haalbaar is..

ik weet het. misschien een beetje slecht getypt in mijn vorige berichtje maar er zit geen ontvangeraccu in de kit.

die van firma conrad komen er bij mijn niet in wie weet hoe lang ze daar al in het schap liggen
liever wat meer betalen dan je vliegtuig verot vliegen
eletronica moet 110% in orde zijn

Wat dat betreft hebben jullie wel gelijk, ook wel is een keer gehad.
Ik had nog wat onderdelen nodig voor een brandstof auto zou ongeveer 40 euro worden maar in de winkel: Oja dat is ook wel handig, shit dat heb ik ook nog nodig etc. Nou katsjing 90 euro :evil:
Ik dacht dat ik hier op zolder nog wel ergens een oude brandstoftank heb liggen.
Maakt dat uit dat ie wat ouder is?
En ontvanger accu wil ik niet op bezuinigen niet echt goeie ervaringen met die goedkope dingen :idea:
En het is ook de eerste keer dat ik met folie ga werken heb je daar echt een speciale föhn voor nodig of kan dit met een normale?
Ik had trouwens ook wel is gelezen dat iemand het opbracht met reis strijkijzer zou ook wel low budget oplossing zijn :roll: . hebben jullie daar nog tips over?

ten eerste, naar toemen zou ik niet gaan, service=naadje.

en leuk trouwens dat je voor de charter gaat ( hij zal ooit weer boven de calmato uitsteken :twisted: )

ik was het die het met de reisstrijkijzer deed ( folieën dan hè..)

vind het persoonlijk fijner dan met een strijkijzer met een steel eraan..., een reisstrijkijzer is beter manouvreerbaar in kleine hoekjes.

vind het persoonlijk fijner dan met een strijkijzer met een steel eraan..., een reisstrijkijzer is beter manouvreerbaar in kleine hoekjes.

Je zou wel anders praten als je een folienbout hat Danny.
Hoe kan je een vergelijk trekken als je er geen hebt.

Mvg Johan

Back