Nieuw KKuk board!!

Is gewoon te vinden op de verkopende site's van diverse kk boardjes....
Dus dat valt mee, en ik heb al eens een "paar" kk's gebouwd, dus ja had al voorkennis ;)

Dag allemaal,
Ik weet niet zeker of dit het juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik heb net op een kk bb v5.5 gevonden en vroeg me af of het een goede koop zal zijn.

Alvast bedankt

Fer

Ps: ik wil gaarg beginnen met multicopters en ben van plan om een tri te maken op basis van RCExplorer zijn methode...

Dag allemaal,
Ik weet niet zeker of dit het juiste plek is om deze vraag te stellen maar ik heb net op een kk bb v5.5 gevonden en vroeg me af of het een goede koop zal zijn.

Alvast bedankt

Fer

Ps: ik wil gaarg beginnen met multicopters en ben van plan om een tri te maken op basis van RCExplorer zijn methode...

Denk dat je hier geen miskoop mee doet, ik ga dezelfde combinatie gebruiken, KK board + Tri van Rcexplorer nagemaakt. Heb alles al thuis liggen, binnen 1 week verwacht ik hier mee rond te fladderen dan kan ik het je met zekerheid zeggen;-)

Denk dat je hier geen miskoop mee doet, ik ga dezelfde combinatie gebruiken, KK board + Tri van Rcexplorer nagemaakt. Heb alles al thuis liggen, binnen 1 week verwacht ik hier mee rond te fladderen dan kan ik het je met zekerheid zeggen;-)

Okay dat klingt goed! ben erg benieuwd!!!

Ik ben alleen zelf nog wachten op de nieuwe Frame van FPVManuals Pro Tricopter Delrin Kit — fpvmanuals
en verder tot de motors die rcexplorer en zij zelf aan raden weer aanwezig zijn bij HK.. tenzij er iemand is die mij een motor/esc combo aan kan raden!
ooh en als het kan niet al te duur...

Fer

Ik was ook precies hetzelfde van plan(tricopter ala rcexplorer.se), wacht voorlopig nog op de onderdelen.

Laatst bewerkt:
Back