E EZman 18 dec 2012 #21 Als er veel volk is gaan we splitsen in drie groepen, alle 10 min wisselen dmv een klok met een kleurenverdeling. MJ
Als er veel volk is gaan we splitsen in drie groepen, alle 10 min wisselen dmv een klok met een kleurenverdeling. MJ
RCNoob 21 dec 2012 #25 EZman zei: Doe zoals zovele Nederlanders en kom in Brasschaat wonen, hahaha. MJ Klik om te vergroten... Wahaha! En m'n werk dan?
EZman zei: Doe zoals zovele Nederlanders en kom in Brasschaat wonen, hahaha. MJ Klik om te vergroten... Wahaha! En m'n werk dan?
corsa57 25 dec 2012 #27 De meeste Nederlanders in Brasschaat werken ook niet! Of toch niet legaal ;-) PQ
E EZman 5 jan 2013 #29 Niet vergeten, vanaf volgende week (8/01/13) gaan we terug naar dinsdagavond. MJ
S stical 3 jan 2014 #30 Betekent dit dat er dinsdag 7 januari gereden wordt ? Ik kan blijkbaar niets zien op de kalender op de site ezracing.be . Indien wel ga ik eens afkomen met mijn 1/12de indien welkom . Laatst bewerkt: 3 jan 2014
Betekent dit dat er dinsdag 7 januari gereden wordt ? Ik kan blijkbaar niets zien op de kalender op de site ezracing.be . Indien wel ga ik eens afkomen met mijn 1/12de indien welkom .