nieuw hier Proboat Black Jack 26 vragen

Hallo,

Jep het was de ontvanger die een storing had. Gister bij de winkel geweest en een ontvangertje gekregen binnen de garantie. Het zal wel waterschade zijn geweest.

Thnx voor de info!

Zelf ben ik ook een beetje aan het kijken voor andere ontvanger/zender vaar nou met 27mhz setje en het bereik valt tegen en met een flip slaat het helen zootje op holl. Bij mijn maat met zijn spartan gebeurt dat niet na een flip.

Is een spektrum DX2E iets en dan een marine ontvangertje er bij een MR200 ?

Iemand met ervaring?

Groeten Jeroen

Mooi dat het euvel gevonden is...

Mbt de spektrum , ik heb een dsm2 uitvoering en die werkt goed , af en toe een glitch bij ver weg varen, recht van me af , raar maar waar nadat ik een lipo in de zender had ingebouwd werkt alles goed.

;)

hallo,

De spartan vaar weer goed. Nou was ik aan het kijke voor een andere prop voor hem. Wat is de asmaat van de graupner k serie DD? mischien 5mm? dan is er geen busje nodig.

Ik zal met de propjes ook een ontvangertje en zender bij bestellen ben ik van al dat gestoor af!

ThnX Groet Jeroen

Nou dat was het dan!

Net wezen varen en de afspraak was om groote ovaal te vraren maar tog kwamen we elkaar tegen en toen bam! niet op film jammer genoeg :( De neus van mijn BJ is voledig naar de klote en niet meer te redden. De spartan heeft een gat in de midden die wille we met plamuur dicht plakken en proberen.

Ik ga op zoek naar een nieuwe romp een cat die een maat groter is als de BJ 26" zonder roer is de BJ 67 cmlang maat groter zou mooi zijn 85 cm ofsow!

Iemand een iedeej?

GRoet Jeroen

Iemand een idee?
Groet Jeroen
Een paar boeitjes in het water gooien en een vaarrichting (met de klok mee) afspreken, scheelt een boel schade.

De schade aan de Spartan zou ik, als dat kan liever met ABS plaat en ABS lijm herstellen, dat zal ongetwijfeld beter hechten dan plamuur.

Heb je wat foto's van de schade aan de boten?

Groeten, Jan.

Als je altijd en beide rechtsom vaart kan je elkaar onmogelijk tegenkomen. Tenzij de 1 spint/flipt maar dat is dan domme pech.

Abs romp is eigenlijk niet te repareren.
Glasvezelrompen zijn eigenlijk altijd nog wel te repareren.

Hallo,

Hier een paar fototjes
full

full

Ben eerlijk gezegt niet van plan om hem te repareren de schade lijkt me te groot. Ik weet nog een mistic 29 te staan als ik die voor weinig mee kan nemen lijkt me dat wel wat.

Andere optie is rompje kopen en daar mijn BJ hardware in zetten. Wat voor romp zou ik dan met de setup kunnen aanstuuren? Motor is orgineel en dan op 6s met een seaking. Wil eigelijk een maatje groter gaan varen dan lijkt die van mij niet zo minie vergeleken met de spartan :D

full

De spartan word van de week geplakt met lijk en een plastic plaatje :D en niet met plamuur.

Dank voor de goede tip!

Groet Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Jeroen,

Als je met epoxy en glasweefsel kunt omgaan, is dit nog best te herstellen, of je de tijd en het materiaal er in wilt stelen is natuurlijk jouw keuze.

Groeten, Jan.

Hallo Jan,

Heb nog nooit met epoxy en glasweefsel gewerkt en eens moet de eerste x zijn. Kan ik mooi op de BJ romp oefenen.
Ga toch opzoek naar een ander rompje en denk weer een cat van een cm of 80 misschien een idee jan?

Groet Jeroen

Mischien een cat van H&M die kun je eventueel ook met strut en flex enzo bestellen. Alleen geen idee welke goed vaart en waar ik mijn motor in kan plaatsen.

Groet Jeroen

Ja dat klopt maar op 6 is is het ook geen probleem voor zo lang het goed gaat en dan komt er een ander motortje :D

De specs zijn niet echt indrukwekkend. 45a continu is marginaal voor een 80cm cat.
Op de site staat dat die motor 36*74 is, maar de motor lijkt korter op de foto. Lijkt meer op een 36*60.

De lengte van is 54 mm ... zoek een romp waar ik met die setup mee kan varen 80km/h als er een grootere cat komt word t er een van n meter met heel andere set up. Denk dat het verstandig is om iets te zoeken waar mee het zeker mogelijk is. Ik denk dan aan een mistic rompje ofzow of de nieuwe BJ... of is er bij H&M ook zo iets dergelijks te koop..

:D

Groet Jeroen

Ik zou zo'n motor niet in een grotere romp steken. Eerder kleiner of gelijkwaardig aan wat je nu hebt.

H&M heeft hele mooie cat rompjes. Bij de beschrijving staat aan wat voor setup je moet denken.

Ja het is echt jammer. Baal er ook goed van :(

Hm die mistic vind ik voor 600 euries niet aan de prijs :D

Zal is op de site van H en M gaan snuffele voor een mooi cat rompje.
Iemand al ervaring met h&m cat's?

mvg Jeroen

Back