nieuw hier Proboat Black Jack 26 vragen

Hallo Jeroen,

De HK lipo's komen met Polymax stekkers, als ik het goed heb. (die zijn het goedkoopst.)

Groeten, Jan.

Hallo,

Nog nix binnen van HK.

Ben ondertussen begonnen met het spuiten van mijn BJ. Had de stikkers er af gehaald. En wou hem een felle kleur geven. Het is een soort van rood/roze geworden.

full

Gaten van de turnfins dicht gemaakt met polyester. Ben niet zo goed met dat plamuuren is de eerste x. Had in een ander topic http://www.modelbouwforum.nl/forums/speedboten/171259-probloot-wat-nu-spuiten-stickeren.html

iets gelezen over de streps scherper maken.. daar ben ik maar niet aan begonnen. Het is voor mij al een hele ervaring om een bootje netjes te schuren en spuiten :)

full

full

full

Morgen doen we de boven kant en dan de blanke lak. Ben van plan om de cockpit zwart te maken of alleen de ruit. Hoop eind van de week klaar te zijn en dan mn lipo's binnen te hebben.

Groeten Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank jullie!

Ja klopt heeft iets van de BJ 29 weg. Dat was niet de bedoeling kleur moest eigelijk fluor roze worden lijkt meer rood/orange :D mischien dat die na de blankelak iets bij leurt..

Dalijk beginnen aan de 2e spuitsessie. Had een busje bij gehaald van dat roze net proef gespoten en die is veel lichter van kleur. Denk dat hij er dalijk in 2 keuren uit komt. we zullen zien.
Vanavond nog wat foto's

Groeten Jeroen

Hallo,

Jep cockpitje word idd zwart. Net de Blanckelak er over gedaan. Nou kan die drogen. Moet er wel bij zeggen dat het nie super netjs is. Maar ik doe het er voor. :p

Heb 2 weken geleden bij HK lipo's besteld en ze zijn ook onder weg maar nog niet hier.
Heeft er iemand een NL site waar ik 2s 4000/5000/ mah lipo's kan bestellen dan bedoel ik niet de sites waar je er 50 of 60 euro voor betaalt... :)

Groeten Jeroen

ow w8 ik dacht dat t tussen de 50 of 60 eur moest zijn sorry... maar HK is zo goedkoop omdat ze hun eigen productie hebben in china maar volgensmij is er helaas geen nederlandse hobby site die dat ook zo doet.. ow en zie nu dat t ook geen lipo is haha ik ben in een slordige bui volgensmij haha.

Hallo,

Had nog een vraag over HK. Hoe kun je je paketje volgen?
Het is 21-09 shipped van uit duitsland. Is dit RU476318316CH Het volg nummer?
Kan er nix over vinden. Gister bij toemen.nl 2 lipo's besteld mischien zijn die er eerder. :)

Groet Jeroen

Hallo,

Had nog een vraag over HK. Hoe kun je je paketje volgen?
Het is 21-09 shipped van uit duitsland. Is dit RU476318316CH Het volg nummer?
Kan er nix over vinden. Gister bij toemen.nl 2 lipo's besteld mischien zijn die er eerder. :)

Groet Jeroen

nog ff :offtopic:, dacht dat RU geen Duitsland code voor het versturen van pakketjes is , eerder Hongkong mail, omdat dit een code is voor : international shipping.Dus denk dat het pakketje uit Hongkong gaat komen , en niet uit Duitsland

Hallo

Oeh als RU geen duitsland is zal het uit hongkong komen. Dan zal ik met het bestellen iets fout hebben gedaan.
Shipment
I
nternational (Registered) Air Mail 501-750g $14.99

Via air mail vond het al raar...
Bedankt voor de info!

Groeten Jeroen

Hallo,

Lipo's van toemen.nl zijn binnen.

Gister avond de BlackJack weer opgebouwt. Hij was droog. Het spuiten is goed gelukt vind ik. Wel appart kunt goed zien dat er 2 kleuren in zitten roodorange/roze :D

full

full

full

full

Wil het cockpitje matzwart maken en het glas glans zwart dat je tog verschil ziet en mischien nog wat details een kleurtje geven. De lipo's zijn vol zo naar het water toe.

Groeten Jeroen

Laatst bewerkt door een moderator:
Back