Nieuw E2k model is daar belangstelling voor ?

55mm-60mm is 30% dat is prima !!

Zijn er al maten en gewenste plaats besproken hoe diep en breed de ailerons moeten worden en hoeveel mm vanaf de romp, wil me van de week bezig houden met vleugels. Van de week ook weer een romp maken.

Please send me info.

Ik zie wat van Tjarko staan over de ailerons maar dan is niet echt een oplossing zo, 240 mm breed lijkt mij breed genoeg 35mm tot 40mm lijkt me diep genoeg en 60mm vanaf de romp hebben wij al jaren goede resultaten mee.

OK, doe ik. Dank je !!

Bij de kit zitten nu meer freesdelen in overleg met .

Let op belangrijk: de GFK hoorntjes in de aileron lijmen met Uhu plus verkrijgbaar bij Hobby In.
Gebruik altijd bollinks met een boutje en een borgmoer, gebruik geen metalen hoorntjes want die vreten het gaatje uit en krijg je speling op de ailerons.

Heb ik tijd dan zal ik gaan werken aan decals voor op de staart en evt voor op de vleugel bijv. Tekst E2K Scorpion en een mooie afbeelding van een schorpioen.

Laatst bewerkt:
540.jpg

Ter info: aantal kits zijn verzonden. Romp van Paul is klaar (daar komt een tapse dunnere vleugel op), dan maak ik een rode romp voor Johan Kalma, dan Robert een gele, Ray een oranje en twee (rood en zwart) voor een kennis van Martijn.

Ik heb een zwarte romp gemaakt voor Wubbo maar daar hoor ik niks van, bij geen gehoor reserveer ik deze romp en maak ik er een rode bij.
Niemand vergeten of overgeslagen ?

Goedzo Johannes, geen reden meer om niet mee te doen met de komende wedstrijden [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn POCOPHONE F1 met Tapatalk

540.jpg

Wie kan me helpen met deze tekst te zetten in een Ai file of DXF file, deze is rechts cursief maar aan de andere kant van de romp en kielvlak is links cursief mooier. Mag ook een ander snel lettertype worden. Ik dacht schuin op het kielvlak een cm vanaf de voorkant en op de neus. Op de vleugel een grote tekst met deze naam en daarnaast de scorpio groot. Op het kielvlak een kleine Scorpio. Bedankt !!!

Back