Nieuw E2k model is daar belangstelling voor ?

Bedankt allen, ik begin as woensdag met de eerste romp voor Tjarko, dan Martijn, dan .............

Tjarko, ik werk altijd met gelijke opbouw zo ver dat mogelijk is. Nick en ondergetekende willen er ook een bouwen, maar eerst de nieuwe Ultra racer afmallen en bouwen, plug ben ik aan het polijsten. Jaja heb niet stil gezeten.

Tjarko/Martijn: zouden jullie een beknopte bouwbeschrijving willen maken ? Motorschot is toch 2mm of dikker ? Bedankt !!!

Inderdaad handig om het motorschot zo dik te nemen dat een m3 inslagmoer er met gemak in gaat zonder dat die aan de voorkant uit het gaatje gaat steken.

je kan de aluminium inslagmoeren van MP-jet gebruiken, die zijn er ook in 3mm diep. Gebruik ik in de Slipher ook en zijn niet zo log als normale inslagmoeren

Bijlagen

• IMG_8930.JPG
    IMG_8930.JPG
    279,4 KB · Weergaven: 126
Kan, maar ik geef de voorkeur aan conventionele, wat lompere, inslag moeren, die draai je minder snel kapot. Ja, ik knal het hard aan [emoji6]. Motor moet goed vast ...

• Like
Reactions: wvr
Echt een hele strakke mal Look! Hoe ga je dat kielvlak er goed in krijgen, papje van cottonflakes langs het randje?

Romp is leverbaar in rood, blauw, silver en zwart en doorzichtig Kermit felgoen. Ook andere kleuren leverbaar iets grover van structuur zoals gunmetal, paars, rose, fel rood, donkerder rood, blauw en meer.

Back