B
Bootsmanaa
Guest
Iemand al gezien op HH dat er nieuwe upgrades in pre order zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weer een blade 130 slachtoffer, welkom! De hele staart van de Blade zou niet verkocht mogen worden! Schande.
Mijn vliegmaat heeft trouwens ook een 130x en die is gewoon perfect out of the box. Dus het kan echt wel goed zijn ook.
Gisteren de nieuwe Nano's binnengekregen, vandaag wat tijd gehad om ze eens te testen en ik moet zeggen ze bevallen me goed
Ik ben ze nog aan het invliegen dus over vliegtijden kan ik nog niets zeggen maar 5min moet haalbaar zijn
http://img.photobucket.com/albums/v334/bk330063/196_9698.jpg
Ze zijn bijna identiek aan de eflight lipo qua gewicht en afmetingen maar dan wél 450mah inplaats van 300mah en kosten iets van een 7,5 euro.
Aanbevolen dus
Grtz Rudi
Ik heb gelezen op US forum dat diegenen die hun volledige heli hebben teruggestuurd naar HH daarna ook een 100% super versie hebben terug gekregen , denk dat jij er ook zo 1 hebt gekregenNet weer de nodige packjes gevlogen met de Blade 130.
Stond een stevig windje maar het ging netjes op af en toe bonkie de boink na wat het toestel dan doet op doorvlucht vanwege de wind die eraan trekt.
De tweede Crash gehad daarnet.
Was iets te scheutig met doorvliegen en kon een tak met bladeren van een boom niet meer ontwijken.
Pats ertegen aan in volle doorvlucht en richting moeder aarde vanaf 3 meter hoogte zo het gras in.
Geen schrammetje aan het toestel, oppakken, neerzetten en weer gaan vliegen.
Dit kan geen toeval meer zijn.
Ze hebben het een zeer Crashbestendige heli gemaakt.
Vr Gr E
zo de link is even snel gegeven google te typen
Turnigy nano-tech 450mAh 2S 65-130C Lipo Pack (E-flite Blade 130X)
Heb er ondertusen dik 300 vluchten opzitten en inderdaad de tail is het enige wat je in het oog moet houden.
Heb ondertussen de tail hub vastgelijmt op de tailboom en vooraan vastgepint en sindsdien geen problemen meer
Heb wel enorm veel speling op de tail maar raar genoeg heeft dit geen gevolgen tijdens het vliegen
Grtz Rudi
Passen ze goed en hoelang vliegen ze een minuut of zes denk ik.
Groet Wouter
Beste Rudi,
Kun je dit met een foto laten zien.
Dank je wel.
Wouter
Foto van wat????
Grtz Rudi