Nieuw! Align Trex 150DFC

Wat betreft die headspeed, die kan inderdaad schade aanrichten maar hebben de 3in1 van Align geen remfunctie?? Kan deze niet zo ingesteld worden dat de motor bijna onmiddelijk stopt zodra je TH inschakeld, zo valt de heli uit de lucht zonder draaiende blades en kan je dus weinig tot geen schade hebben:confused::confused:
Staat dit ergens in de handleiding?

Grtz Rudi

Dat ligt er maar net aan hoe hoog hij valt, en wat de ondergrond is, tot nu toe hadden mijn kleine heli's altijd schade na een chrass:rolleyes:

Ook met het binnen vliegen in de woonkamer hebben de meubelen het altijd gewonnen van de heli:)

Mijn laatste heli is de Innovator MD530 gekocht voor € 209,00 en moet zeggen heb er een hoop plezier aan, meer dan die kleintjes, maar ik vlieg het liefst schaal dat 3d hoeft van mij niet zo.

Jan

Hoi Jan,

gelijk heb je,
buiten vliegen , en dan nog schaal ...
en voor mij liefst benzine, ha ha

maar soms is het weer zo *^&<#@:onweer:
dat allen nog SIM en indoor gaat.

Groet
Uwe

Nou, tís nu anders prima weer hoor. Ik kan zelf helaas niet naar het veld maar anders zat ik hier niet te typen :)

soms staat da soms

...hier ook lekker weer @CHOW:

maar soms ... moeten wij ook wat voor de centjes doen ..

groetjes van Uwe

Ha ha ha ha ha........inderdaad behoorlijk stil rond die machtig mooie Trex150.
En zal maar niet vertellen waarom.Ha ha ha ha
Want dat kunnen de meesten hier zelf ook wel bedenken.
Vr Gr D

Waarom lach je nou? Da's toch niet leuk voor mensen die hem wel hebben? Of zit je nu domweg mensen uit te lachen..

Anyways. Het is hier stil omdat de 150 nog nauwelijks leverbaar is.. Inmiddels zijn de meeste problemen opgelost door Align. Dat zou je moeten opzoeken voor je mensen uit gaat lachen.

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] desinformatie geeft - en dit als informatie laat overkomen - of in een rol kruipt en een vertekend beeld van zichzelf geeft. Bijvoorbeeld door leuzen uit te roepen die geen betrekking hebben op de eigen mening.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Mooie omschrijving Chow :rolling: en geheel passend ;)

Maar kunnen we nu die opmerking van de trol (van 43 jaar?????) vergeten en gewoon doorgaan met een zinvolle discussie. Er zijn al veel te veel woorden aan vuilgemaakt.

Laatste nieuws is dat Align inmiddels de belangrijkste onderdelen nu maakt van nylon ipv ABS waardoor de problemen met scheurtjes voorbij zijn. Er is alleen nog onduidelijkheid over de swash de laatste keer dat ik het topic op helifreak bekeek.

Wat ik in de laatsten post zag is echt zo:

en als de Align niet goed is,
woord zeker aan gewerkt,
en ik hoop voor oplossingen voor de tegenwoordig eigenaren

Verder niet zeuren,

ik zelf ben ook blij,
dat niemand gaat lachen,
als ik pech met mijn Blades heb !!!!!

maar ondertussen vliegen ze weer alle, gelukkig !!
..... sorry en weer :ontopic:

Groet
Uwe
(mooi een informatief en serieus forum te hebben !!!)

Ik vermoed dat een walkera voorvechter in een align draadje ongeveer hetzelfde effect geeft als hardcore feyenoord hooligans bij een groep hardcore ajax hooligans zetten :mrgreen:

Maar gaarne weer retour naar het echte onderwerp van dit topic : de align 150!
Geen idee of het nodig is, desnoods veeg ik vanaf hier e.e.a. Zodat het ontopic blijft..

Walkera? Wat is dat??

Ook nog nooit van gehoord... :lol:

Laat nou gewoon iedereen zijn eigen merk hebben en waardeer hun keuze, de ene prefereert Trex, de andere blade...
Ik heb al veel kritiek gehad omdat ik veel upgrade aan mijn Blade 130X, maar het zijn toch mijn centen die ik er aan spendeer?
Ik heb het vooral voor blade, maar sluit niet uit dat er in de toekomst wel eens een Trex komt

Ook nog nooit van gehoord... :lol:

Laat nou gewoon iedereen zijn eigen merk hebben en waardeer hun keuze, de ene prefereert Trex, de andere blade...
Ik heb al veel kritiek gehad omdat ik veel upgrade aan mijn Blade 130X, maar het zijn toch mijn centen die ik er aan spendeer?
Ik heb het vooral voor blade, maar sluit niet uit dat er in de toekomst wel eens een Trex komt

+1 @Frocky: blijkbaar moeten die Blades voor ieder zijn vliegwens toch dat ene of dat andere upgradeje hebben, veel plezier verder.

Groet
Uwe

Nee hoor. Mijn Blade 300X vliegt zonder upgrades prima. Mijn mcpx bl vliegt ook prima zonder upgrades. Volgens mij is alleen de 130X een beetje tricky soms.

.. kan wel,
bij mijn mCPX BL heb ik ook niks verandert,
alleen het hek bij de 500X,
ja, dat ziet men al, als je het origineel bekijkt.

Groet
Uwe

Upgrades gaan bij mij bijlange niet altijd om het vlieggedrag te verbeteren hoor, ik heb al eens zin om de "looks" van een heli wat te personaliseren... ik denk moest ik een Trex 150 of 250 hebben ik die ook wel wat zou personaliseren...

Mijn 130X vloog standaard prima, met upgrades net ietsje beter, enige probleem is dat ik het er niet uit krijg dat bij pitch pumps het staartje wat weg draait, heb gain en zo al veranderd maar hij blijft het doen. ( komt waarschijnlijk door gebrek aan de ervaring om te weten welke gain je moet verhogen/verlagen bij dit of dat probleem bij het vlieggedrag van een heli)

Mijn MCPX BL kwispelde standaard met zijn staartje, nu met solid tailboom, lynx tailblades en microheli landing gear met tailboom supportjes.... kwispelt ie nog steeds met zijn staartje :D

Back