NEW JJRC H9D 2.4G FPV Digital Transmission Quadcopter with 0.3 of 2.0MP Camera

Misschien is dit een leuke FPV set om het FPV vliegen te ervaren voordat je een dure set koopt.

JJRC H9D 2.4G FPV Digital Transmission Quadcopter with 0.3MP Camera Sale-Banggood.com

SKU188410-8.jpg

JJRC-H9D-4CH-58G-6Gyro-20MP-720P-HD-Camera-FPV-Aerial-Model-RC-Quadcopter-with-LCD-Screen-Gray_600x600.jpg

Jan

Laatst bewerkt:
Ik denk het niet,

Zelf heb ik een Dji Phantom FC40 met een wifi ( 2.4) camera waarbij je live mee kan kijken op je smartphone. Dit is opzich leuk en werkt wel alleen de dodelijke vertraging (van een seconde) is zeer vervelend. Dit maakt het praktisch onmogelijk om fpv te vliegen. Misschien dat het bij deze quadcopter niet zo zal zijn maar voor $75 verwacht ik er weinig van.

Als ik op Youtube kijk lijkt de quad zelf vrij aardig te vliegen.

Een seconde vertraging is net genoeg om te zien welke boom of ander object je een seconde geleden hebt geraakt. Verder is het inderdaad niet aan te raden

jjrc is wel een opmerkelijk groeiend merk (in het "speelgoed" gebied)

maar fpv voor 75.. neh denk niet dat het goed is
ook al is het niet echt bedoelt om te racen. lijkt mij

Grappig dat de geposte berichten hier over de JJRC H9D geen van alle gestoeld zijn op ervaring ermee, er zijn zover ik weet nog geen filmpjes of andere info over de nieuwste JJRC H9D te vinden op het net.

laten we maar even wachten op de eerste reviews voordat je een oordeel kan vellen over de JJRC H9D

Jan

Grappig dat de geposte berichten hier over de JJRC H9D geen van alle gestoeld zijn op ervaring ermee, er zijn zover ik weet nog geen filmpjes of andere info over de nieuwste JJRC H9D te vinden op het net.

laten we maar even wachten op de eerste reviews voordat je een oordeel kan vellen over de JJRC H9D

Jan

Het is ook niet zo gek dat niemand er nog echt positief over is aangezien nog geen enkele fabrikant voor dat geld een goede fpv quad uit heeft gebracht. Als ik het filmpje bekijk lijkt het dat er flink gestottert wordt tijdens het opnemen:

Wel tof dat voor zo weinig geld een fpv achtige quad gemaakt wordt verkocht wordt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke hier nog wat informatie misschien helpt het bij je definitieve keuze:

https://discussions.zoho.com/minico...gital-transmission-quadcopter-with-2mp-camera

Wel grappig dat daar gesproken wordt over de 2.0 MP camera terwijl die nog niet leverbaar is, en over de prijs dat hij 175,= zal gaan kosten, voor die prijs koop ik er zeker geen.

Maar ik begrijp dat de link naar een handelaar verwijst die beter service enz geeft dan als je hem van Banggood koopt:confused:

Tot nu toe heb ik alleen goede ervaringen met Banggood gehad, beter dan menig NL handelaar.

Jan

Wel grappig dat daar gesproken wordt over de 2.0 MP camera terwijl die nog niet leverbaar is, en over de prijs dat hij 175,= zal gaan kosten, voor die prijs koop ik er zeker geen.

Maar ik begrijp dat de link naar een handelaar verwijst die beter service enz geeft dan als je hem van Banggood koopt:confused:

Tot nu toe heb ik alleen goede ervaringen met Banggood gehad, beter dan menig NL handelaar.

Jan

Het kan zijn dat de verkoper een test model heeft van de fabrikant, of dit het geval is weet ik niet.
De prijs lijkt me niet onredelijk voor Nederlandse begrippen. Als ik een Cheerson cx-10 koop op Banggood dan betaal ik +- €13, als ik hem koop in een Nederlandse webshop bijvoorbeeld Bol.com dan betaal ik €34,95.

De handelaar heeft wat mij betreft geweldige service maar biedt hem (voorlopig) toch niet aan.
Op Banggood is de 2.0mp versie te preorderen voor €82,28 wat goed te doen is als de Duane hem niet grijpt en hem flink belast waardoor hij nog duur is.:(

Je moet altijd uitkijken met die zogenaamde 'first flight' filmpjes.
Je weet niet of het een ervaren piloot of beginner is.
Je ziet nooit wat ze op de zender doen, dus hoe ze moeten corrigeren en dergelijke.
Het blijft altijd lastig om een keuze te maken. Wie moet je geloven en wie niet.
Probeer eens een toetsel op een forum te vinden en lees dat door, samen met de filmpjes kom je er misschien wel uit.

Back