In navolging op dit draadje: dji-naza-lite-v1-v2-goedkope-osd-met-return-home-plug-play ben ik ook met het Naze32 Acro boardje aan de slag gegaan.
Ik heb inmiddels de eerste test gedaan en alles ziet er tot nu toe goed uit. Deze week krijg ik een lading MinimOSD's (speciale MinimOSD zodat eenvoudig het RSSI signaal aangesloten kan worden zonder solderen op de chip) binnen en zal ik hier een bouwverslagje plaatsen voor de mensen die ook zelf willen hobbyen. Ik zal dan ook mijn Mini quad van Gerard af hebben zodat de OSD ook in de lucht getest kan worden.
Het gewicht van de OSD is 5 gram, dus een beetje mini kan dit wel hebben.
Mocht je nou niet zo handig zijn met solderen of een MinimOSD willen, ik heb er een paar extra besteld dus kan je me altijd ff een PB sturen
Standaard heb je de volgende functies beschikbaar op de Naze32 Acro.
Tijd gevlogen
Batterij Voltage
RSSI
Flight mode Acro; Stable
Artificial horizon
Motors Armed; Disarmed
Gas percentage
PID tuning via de zender en OSD
Optioneel (GPS Functies met ublox GPS)
Distance to home;
Speed;
Altitude;
Coordinates;
Number of acquired satellites;
(Heading home indicator arrow. )
Mijn filmpje zegt meer dan 500 woorden Naze Acro32 inclusief Ublox GPS (20 gram) en OSD (5gram):
Ik heb inmiddels de eerste test gedaan en alles ziet er tot nu toe goed uit. Deze week krijg ik een lading MinimOSD's (speciale MinimOSD zodat eenvoudig het RSSI signaal aangesloten kan worden zonder solderen op de chip) binnen en zal ik hier een bouwverslagje plaatsen voor de mensen die ook zelf willen hobbyen. Ik zal dan ook mijn Mini quad van Gerard af hebben zodat de OSD ook in de lucht getest kan worden.
Het gewicht van de OSD is 5 gram, dus een beetje mini kan dit wel hebben.
Mocht je nou niet zo handig zijn met solderen of een MinimOSD willen, ik heb er een paar extra besteld dus kan je me altijd ff een PB sturen

Standaard heb je de volgende functies beschikbaar op de Naze32 Acro.
Tijd gevlogen
Batterij Voltage
RSSI
Flight mode Acro; Stable
Artificial horizon
Motors Armed; Disarmed
Gas percentage
PID tuning via de zender en OSD

Optioneel (GPS Functies met ublox GPS)
Distance to home;
Speed;
Altitude;
Coordinates;
Number of acquired satellites;
(Heading home indicator arrow. )

Mijn filmpje zegt meer dan 500 woorden Naze Acro32 inclusief Ublox GPS (20 gram) en OSD (5gram):

Laatst bewerkt door een moderator: