Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je gaat gewoon te hard de laatste tijdJa dat was de crash die hem omzeep heeft geholpen.. naze32 had 1 eerdere crash en die was te zien in me laste filmpje en ook viel dat wel mee.. wel balen zo vlak voor een race;-)
Heeft hier al 3 weken niet geregend dus gras is zo droog dat een vonkje genoeg is
Waarom wil je dat verhelpen op die 5040? Pak je toch de 5030 weer? Is niet lullig bedoeld, maar snap het niet. Als je het wel wilt houden ben ik benieuwd waarvoor. Je kan je throttle wel terug tunen, maar of het daar in zijn geheel beter van wordt betwijfel ik.
Dus wat bevalt je wel aan de 5040?
Kan op je zender door een ander curve op het gas te zetten, bijv lager in het midden of juist lager bij vol gas. Dus beperken op 80%. Maar ik ga wel met Boris mee, ik zou eraan proberen te wennen en als je het niet prettig vindt gewoon weer 5030.
Afgelopen week hebben we hier ook een flip van 3s 5030 naar 4s 5040 omgezet, vliegt stukken mooier vooral bij rolls en flips valt hij niet zo ver omlaag. Maar had niet de indruk dat het verschil zo groot is als jij lijkt te ervaren.
Heb je verder niets aangepast?
Is er iemand die reeds geëxperimenteerd heeft met de lage looptime die Menno in de link enige maanden geleden aanhaalde ik heb zelf de link even gaan verder lezen echter daar was een verdeelde resultaten meningIk lees nu dat het de RC rate is en niet zoals ik zei de roll pitch rate. Die 2 haal ik altijd door elkaar.
De exacte samenhang van looptime, PID's en RC Rate zijn me nog niet helemaal duidelijk.
De laatste paar dagen ben ik aan het experimenteren met een extreem lage looptime (1600) zoals in de volgende link. RC Groups - View Single Post - Blackout Mini H Quad - 220mm - Carbon Fiber - Built for FPV
Quadcopter hangt hiermee superstabiel in de lucht. Ik ben er echter nog niet over uit of dit het gevolg is van de looptime of van de hoge PID waarden. Die hoge PID waarden zijn denk ik enkel mogelijk door de zeer hoge D waarde.
Keerzijde van deze tuning is dat ik op mijn Quadcopter met BLHeli esc synchronisatieproblemen krijg bij snelle loopings.
Zoals Heyudude ook al opmerkt moet je de RC rate best verhogen om weer dezelfde response van je toestel te krijgen zodra de looptime een stuk lager is.