Naza troubleshoot

Goofy bedankt voor de tip hierdoor wist ik waarom het bij mijn andere Naza wel werkt.
In mijn andere wordt de Naza door een aparte accu gevoed.
Maar het probleem zat ergens anders namelijk ik kreeg een ingeving :hammer: dat ik bij de andere Naza die ik met een andere zender ( futaba ff10) vlieg het gas in de basis setup moest reversen ik heb dit bij deze zender ook gedaan en lopen deden ze :celebrate:.
Nu eerst maar eens alles opnieuw instaleren en kijken of ik nu ook een oranje led krijg:confused::confused::confused: in de atti mode

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathe70 Bekijk bericht
Trebor,
Ik heb een Naza met dezelfde RC Timer 30A ESC's.
Ik moet eerst de Naza opstarten en daarna pas de ESC's.
Dan kan ik de motoren zonder problemen starten.
Ik denk dus niet dat je Naza kapot is maar dat je zoals hierboven moet opstarten.

+1!

...ziet u wel,...

Moos ik hoef de esc niet appart op te starten ik heb ook geen standaard firmware er meer op. Ik heb de tip van goofy ook geprobeert omdat ik alles wou uit sluiten, aan mijn oude Naza deden ze het ook alleen die vlieg ik met een andere Futaba FF10 en als je maar genoeg kloot komt het vanzelf weer boven want bij die andere zender had ik in het basis menu ( zender uit linker twee buttons vast houden en zender aan) in dit menu kun je je gasfunctie in de basis reversen toen ik dat gedaan had liepen ze wel mijn gas functie verkeerd om maar dat is makkelijk te verhelpen.

Maar het probleem zat hem dus niet in de ESC maar in de gas weg functie.

Back