MVB SC Shoot-out en MAC Vlijmen Brabantse short course open

Gelukkig heel de dag droog geweest! Helaas heeft het weer van de afgelopen dagen wat mensen afgeschokken maar des ondanks is het een super geslaagde dag geweest voor iedereen die gekomen is!

Owja uitslag:

SC 4wd
1. Richard Kema (A)
2. Michel vd Velden (A)
3. Eelco Hoogeveen (A)
4. Ron Beton (A)
5. Joep v. houten (A)
6. Jos Hoogsteder (A)
7. Rene Traa (A)
8. Edwin Pullens (A)
9. Fleur Hoogsteder (B)
10. Sam Peperkoorn (B)
11. Leonard Giesbers (B)
12. Erwin v. Beek (B)

SC 2wd
1. Ron v.d. Maat
2. Luke v. Ooijen
3. Haico Basten
4. Rody Kema

Vintage
1. Sven de Bondt (Kijojo)
2. Richard Kema (RC10)
3. Tom van Drunen (Hot Shot)
4. Axel Kleingeld (RC10T)
5. Jan v. Leeuwen (RC10T2)
6. Ron van der Maat (Holiday Buggy)
7. Erik Dobbeleer (Kijojo)
8. €ric Hendriks (Beetle)

Ik heb genoten vandaag. Organisatoren bedankt!

Edit: En meteen een nieuwe body en 10 bussen blauwe verf besteldt!

Laatst bewerkt:
Fijn te horen dat het een mooie dag was helaas moest ik werken!

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was zeker een om van te genieten.
Jammer dat de opkomst wat minder was. Maar daar was het niet minder gezellig om.
Er zij ook foto's gemaakt kunnen we die ergens zien?
Gr

Hey, het was een dolle boel.
Ik heb wel plezier gehad en na de laatste wedstrijd nog 4 accuutjes getrained.
En nou snap ik de baan eindelijk.:D:D:D
Nou maar weer poetsen en sleutelen!!
Ik heb em wel weer in orde voor de grasbaanrace 2 september!!

ik heb wel genoten van je Gies.
hoe krijg je het dan ook voor elkaar . je hebt een rete goeie start, en je staat na een paar rondjes op het punt om de eerste langzame rijder te gaan lappen, en dan verlies je je accu in een bocht ..

man man wat een moment, en dan ook nog zelf van de rijderstelling komen en je accu te wisselen en weer verder te rijden, en dan die cliffhanger van 600ste van een sec. te finnishen achter je voorligger. dat alles in 1 heat.. ik doe het je niet na

En dan ook nog mn een ventilatortje dat weigerde, een defect achterdiff en een defect aan-uit knopje van mn regelaar.
En dat alles op 1 dag, zoveel pech heb ik normaal in 1 jaar.
Ik moet toegeven, dat de accu loskwam was mn eigen schuld, beetje te haastig nadat ik mn diff weer had gemaakt.

ik heb ook een leuke dag gehad wel een keer mijn wiel los in
maar ik heb wel gemerkt dat er bij mij nog veel te veel spaning op staat en veel te zenuwachtig ben verders 1 kogelager kapot waarvan het buitenste deel er in blijf zitten krijg ik niet los bij mijn wiel dus ik weet niet hoe ik doet moet oplossen weet iemand dit want nu krijg ik er mijn nieuwe lager er niet in
verder veel poets werk de hobao is nog nooit zon baggerbende geweest

1 kogelager kapot waarvan het buitenste deel er in blijf zitten krijg ik niet los bij mijn wiel dus ik weet niet hoe ik doet moet oplossen

Hoi Erwin,

Ik weet niet wat de buitenafmeting van je lager is...maar. Ik heb bij mijnn veleon motor ook een keer gehad dat het lager(10x5x4) vast zat in de behuizing. Ik heb toen een M10 bout genomen en deze aan de onderkant over de helft van de diameter de draad weg gevijlt. deze bout vervolgens in mijn lagerschaal gedraaid en geslagen om vervolgens de bout met buitenste lagerschal uit mijn motor behuizing te tikken. succes

ik heb ook een leuke dag gehad wel een keer mijn wiel los in
maar ik heb wel gemerkt dat er bij mij nog veel te veel spaning op staat en veel te zenuwachtig ben verders 1 kogelager kapot waarvan het buitenste deel er in blijf zitten krijg ik niet los bij mijn wiel dus ik weet niet hoe ik doet moet oplossen weet iemand dit want nu krijg ik er mijn nieuwe lager er niet in
verder veel poets werk de hobao is nog nooit zon baggerbende geweest

Als het hier over een aluminium wielhub gaat kun je hem ook even een klein beetje warm stoken met een aansteker of boven het fornuis. Het aluminium zal verder uitzetten dat het staal waardoor je de buitenste lagerschaal met een paar lichte tikjes met een kleine platte schroevendraaier eruit kan tikken. Misschien dat hij zelfs vanzelf eruit valt.

Na het zien van de foto's realiseer ik me dat ik een geweldig evenement heb gemist. Ik realiseer me ook dat "vintage" net zo leuk is als shortcourse, gelukkig heb ik ze allebei. Ik moet dus 2012 gebruiken om in 2013 ook aan de start te kunnen staan met m'n RC10 uit 't jaar "stillekes" en mijn HongNor van nu (of wie weet welke ik dan heb).

mooie foto's, maar tegen de klok in is echt bzb duim omlaag modus :) maar zal vast wat lol hebben opgeleverd, de gebroken beetle kap doet ook wat traantjes trekken

Het hotel heb ik geen ervaring mee, maar het restaurant kan ik alleen maar be-amen dat die prima is.
edit: Ik heb me ook weer ingeschreven en heb er zin in.

inschrijvingen geopend

we kunnen al inschrijven, dus die van plan zijn om te komen, graag inschrijven.

vooraf inschrijven heeft vooral voor de organisatie het voordeel dat de catering dan perfect geregeld kan worden. heat indeling en tijdsschema

vooraf inschrijven is gratis, je betaald pas op de club je inschrijfgeld

inschrijven kan hier : MyRCM zoek even op onze club "MVB"

kom op jongens. inschrijven graag en check nog eens de facebook pagina.

MVB shoot out 2012 22+23 september | Facebook

Zojuist bevestiging dat ook Jconcepts een duit in het zakje gaat doen voor de grote loterij / raffle die we ook dit jaar gaan doen.
dus niet alleen de winnaars van de 2wd en 4wd klasse gaan met een prijs naar huis

er is dus ook een random loterij met leuke RC gerelateerde goodies

Back