---Multirotor BeneluX RacinG 2014---

Status
Niet open voor verdere reacties.
20140309_133847.jpg

Wat een top dag! Zonder twijfel de gaafste multicopter meet waar ik bij ben geweest.
Ook erg gaaf om multicopter limburg en brabant bij elkaar te zien. Super geslaagd.

Ik heb me kostelijk geamuseerd! Wel de kat uit de boom gekeken maar mooi om te zien.
De volgende race zou een opwarm. ronde en dan direkt erachter een race ronde wel beter zijn hoorde ik links en rechts

Enne weer een paar gezichten bij de namen, ook handig

En de uitslag ???

We hadden tijdrondes gedaan met 11 deelnemers

En we hadden als topje van de ijsberg race met 5 multicopters tegelijk gedaan! Super vet!

Maar moeten we de uitslag gaan verklappen al?
Denk dat het handig is als tolunay die alle papieren bij hield alles bekend maakt. Gozer had geloof ik iedere ronde met gopro geklokt.
We hebben de ruwe tijden nu

---MULTICOPTER RACING--- Graag je idee hoe het zou moeten.

Niet altijd even smooth, maar heb toch maar beide rondjes voltooid.

Bijna game-over bij de finish van lap 2.

Leuke dag, mannen! Heel fijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke dag gehad!

1e ronde 3 strafseconden helaas( over het finish lint gevlogen), maar de 2e ronde nog een mooie tijd neer kunnen zetten :D

Ben benieuwd naar de officiele uitslag!

Zo mannen, dat was de beste meet ooit.
Leuk om de mcol te leren kennen, heb echt genoten.

Uitslag is spannend...ik verklap niks :)
Ik heb zoizo het crashrecord ;)

Inderdaad een echt vette dag geweest. Circuit zag er simpel uit maar in de praktijk was het nog best een opgave om een mooie ronde neer te zetten!

Dank aan de mensen die het initiatief voor vandaag hebben genomen en natuurlijk de mensen die alles getimed hebben. Was perfect geregeld zo.

Was zeker een geslaagde middag mannen , zeker voor herhaling vatbaar :D
Het was een leuk rondje om te vliegen , op een paar plaatsen wat minder beeld maar beter dan ik had gedacht;)

Helaas niet z'n goede tijd neer kunnen zetten maar veel Fun gehad :D
En eens leuk om wat gezichten te zien

Op na de volgende race mannen :cool:

Nick

Schitterende dag voor een race...De meeste vanaf de startlijn gefilmd en ook bijna iedereen zien binnenvliegen...hehehe (filmpjes aan @tolunay gegeven..) Ik verklap nog niks wbt uitslag...:-)...wel flauw dat ik naar het veld ernaast werd gestuurd en ze met een paar man me de weg blokeerden pff 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
ook weer thuis

hypergezellige dag gehad.

zal mijn tijden vast verklappen.

1x tak en 1 x eikenboom. :D

Heb geen meter gevlogen, was ook niet de bedoeling.
Heb dus vanaf de zijlijn meegekeken. Leuk om iedereen eens te ontmoeten en SUPER georganiseerd.
Heb nog een lange weg te gaan om FPV te vliegen maar een meet zoals vandaag inspireerd wel..

Petje af voor alle piloten..
Was het ritje op de scooter meer dan waard...

slotracers-nl

Aan allen het was een perfecte dag met perfect weer ook.
De zon heeft goed meegewerkt.

Tof om de core groep van de Mcol eens te ontmoeten.
Zijn toch ook een toffe groep gasten alleen vliegen ze met die kut nazas rond en versta je de ballen van wat ze zeggen :) ( Komt door al dat metaal in hun lijf denk ik )
Graptjen hoor gasten gulder zijt een toffe bende :D
Volgende keer in de Limbo door het bos.

Enkel spijtig dat we de grootste fan van Danny niet gezien hebben........Emieeeeel waar was je ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back