Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ikheb mn ez gelijmt met bisonkit
wordt wel een beetje gelig
hej,
voor men EZ twijfel ik nog tussen 2 x 7 cellen 1400 accu's of 1 x 7/1400 en een 8/1400
wie weet raad ?
niels
niels zei:voor men EZ twijfel ik nog tussen 2 x 7 cellen 1400 accu's of 1 x 7/1400 en een 8/1400 wie weet raad ? niels
Waarvooor gebruik je het zilverpapier ? om de warmte af te voeren ?
Ben je niet bang voor kortsluiting ?
wat voor motor ga je gebruiken?
Dat gaat alleen werken als je dik aluminium neemt omdat aluminium nu eenmaal een matige geleider is. Het beste kun je μ-metaal nemen. Dat schermt het beste af. En de afscherming werk alleen goed als je deze ook voorziet van een aarde-aansluiting (in dit gevaal de minpool van je accu). De regelaar pulst met een frequentie van 1,5kHz tot 32kHz (afhankelijk van het merk), dat is veel te laag om echt te kunnen storen. Storingen worden vaker veroorzaakt door slechte verbindingen tussen draden via connectoren of slechte lasverbindingen.Onder de regelaar loopt de antenne, het is dan beter om dit af te schermen en daar gebruik ik gewoon folie voor.
Om kortsluiting hoef ik niet bang te zijn, de gehele regelaar zit in krimpkous en de verbindingen ook, dus dat gaat niet.
Met een 2300kV op een 2S LiPo haal je maximaal 17.000rpm. Dat is heel erg aan de krappe kant. Kun je net mee rondvliegen en presteert hetzelfde als de standaard Permax op 6 cellen (ca. 18.000rpm). Voor 2S LiPo heb je minimaal een 3200kV motor nodig om leuk te kunnen vliegen. Anders moet je naar 3S gaan.Brushless MicroREX 220-12-2300 met Sinus 14 regelaar op 2S lipo's en 6x3 prop.