Niels,
bij Natterer voor 167 alles incl.
Natterer Modellbau - RTF EasyStar 35 MHz mit Zebra 4pro 153541
Zo heb ik de mijne ook gekocht![]()
je hebt een pb

niels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niels,
bij Natterer voor 167 alles incl.
Natterer Modellbau - RTF EasyStar 35 MHz mit Zebra 4pro 153541
Zo heb ik de mijne ook gekocht![]()
Mijn easy vandaag totalloss gevlogen. Men staart is volledig afgebroken (enkel het gedeelte waar je richtingsroer opzit). Dus van de week een nieuwe zien te halen. Ik moet wel zeggen, het vliegen begint heel goed te gaan, zelfs bij wind, loopings zijn er ook mee mogelijk (standaard motor). Enkel in het landen ben ik geen held.
Ergens ooit op een forum gelezen dat ze in de staart twee carbon staafjes schoven om zo te voorkomen dat de staart af kon breken.Mijn easy vandaag totalloss gevlogen. Men staart is volledig afgebroken (enkel het gedeelte waar je richtingsroer opzit). Dus van de week een nieuwe zien te halen. Ik moet wel zeggen, het vliegen begint heel goed te gaan, zelfs bij wind, loopings zijn er ook mee mogelijk (standaard motor). Enkel in het landen ben ik geen held.
Waarom van zover en te duur halen? Bij RC Technics heb je een 30A Brushed regelaar voor € 18,50, zowel voor 2S LiPo, 3S LiPo en NiCd/NiMH. En anders 25A Brushless voor € 18,95 voor zowel NiMH als LiPo.Als je na een tijd een Speed 480 op deze wil zetten,
kan je deze best op een 3 cells lipo laten draaien. Dan koop je ook best een nieuwe regelaar, zoals deze Natterer Modellbau - Flugregler LiPO - Fly 25 058210
Ben van plan om mijn easy uit te voeren met een flycamone2, heeft hier iemand ervaring mee? Of enkele montage tips?
Ook krijgt deze een brushless motor en 4900mah lipo, om zo wat meer gewicht te kunnen dragen en bij wat meer wind te kunnen vliegen.