Multiplex DOGFIGHTER (nieuw model voor 2011)

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
Yep Idd dave was effe stress ;)

die van mij is nu wel in 100 stukken whaaha , effe een (to )lowpass tegen vol gas en de grond ingeboord .
wel mooi om te zien maar zonde....

Oh morgen is diene toch wel terug geplakt zekers en dan kunt ge der weer volle bak tegenaan :)

Ik vond mijne mid air crash van mijne trojan tegen diene pool zijne mustang toch wel graver dan uwe crash zenne hehehehe.

Altijd tof of een botsing te zien in de lucht :)

Grts Dave

Bij diegene waar het toestel is gecrashed.Heeft iemand van jullie nog een aluminium motor mount over. die van mij is doormidden.En spare parts in Europa zijn nog moeilijk te vinden.

Alvast bedankt
grtz Kevin

Voorlopig is die terug vliegklaar , ga er vandaag mee vliegen ...
moest ik terug crashen dan koop ik er een nieuwe en kan ik de motormount wel regelen voor u

gr

Laatst bewerkt:
Voorlopig is die terug vliegklaar , ga er vandaag mee vliegen ...
moest ik terug crachen dan koop ik er een nieuwe en kan ik de motormount wel regelen voor u

gr

Ik kan helaas vandaag niet komen wegens andere dingen te doen.

Maar veel plezier op het plein en doe het goe hehehe.

Grts Dave

Vandaag de terug gaan vliegen met de dogfighter , is al op 10 plaatsen geplakt geweest maar ik merk er niks van .
Vliegt nog steeds hetzelfde als toen die nieuw was
De prop dat ze met de ultra setup aanraden 9x6 heb ik vervangen door een 9x9
vliegt nog net iets sneller en trekt maar 50 amps dus de regelaar kan het ook aan ....

Laatst bewerkt:
zo mijn d f is ook binnen uit Waalwijk avondje bouwen en net even ingevlogen met hk aandrijving en 3 s 2450 net op 800 gram leuk vliegend kistje wat vlot onderweg is met een 10x7 prop ga ik hopelijk veel lol van hebben en hij is weer van de goede mpx kwaliteit
gr.Pieter

zo vandaag 7 vluchten gemaakt en een beetje aan de afstellingen gedaan en daar is het niet minder van geworden na 3 jaar trojan vliegen als handig kistje erbij is dit toch een zeer waardige opvolger ik ben de eerste bij ons op de club die er een vliegt maar ik weet zeker dat ik niet de enige blijf morgen weer een nieuwe dag

is dit te vbergelijken met een snelle funjet of?

mischien tog weer een mpxje maar wacht tot de prijs nog iets zakt want 90 tientjes is nog best wat voor zon formaat kistje.

Ik zelf vlieg met een 50 amps regelaar en de ultra motor dat door multiplex aangeraden wordt .

Geloof me met een 9x9 prop gaat het verschrikkelijk hard en trekt juist 50 amps (gemeten)
is te vergelijken met een funjet op 4s zonder dat huilend geluid.
Meer snelheid heb je er echt niet voor nodig.Het is al zo gek ...
AndaInc kan dat bevestigen , die heeft die al zien gaan ;)

niet twijfelen gewoon kopen , is echt een top vlietuig waar je zeker geen spijt van zult krijgen .

Laatst bewerkt:
Ik kan dat inderdaad bevestigen.
Dit vliegertje is een supersnel beestje.

Ik vlieg er zelf ook mee maar doe het nog een beetje rustig aan ermee.

Grts Dave.

Al iemand op het idee gekomen om de populaire 1450kv motor van de funjet ultra, in samenwerking met een 6S pakket in de DF te plaatsen ???

Heb de mijne ook binnen en ik denk dat ik voor de ultra setup ga,maar ben er nog niet uit of ik ook de klapprop neem.
Wat zijn jullie ervaringen?

Back