Multiplex DOGFIGHTER (nieuw model voor 2011)

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
Weet een van jullie of je het schuim van multiplex ook met glasdoek en epoxi kan versterken?

Hoe stijver hij is, deste strakker die zal gaan vliegen.

Weet een van jullie of je het schuim van multiplex ook met glasdoek en epoxi kan versterken?

Hoe stijver hij is, deste strakker die zal gaan vliegen.
Dat wil je toch niet? Dat ding is gemaakt om te combatten. Als-ie crasht, is het een kwestie van een beetje UHU POR of 5 minuten epoxy en wat Duct Tape en je kunt weer vliegen. :yes:

Mijn opgevoerde Easy Stars en FunJets zijn nog nooit uit elkaar gevallen (anders dan een wat onhandige aanraking met de grond of een ander toestel :? ;)).

Sommige CA reageert niet met Elapor waardoor het niet goed verlijmt.

In 2011 of 2012? ;) Okay, vanaf september worden ze geproduceerd, dan uitgeleverd en krijgen alle grote (web)shops een paar dozen (multi-packs) of pallets binnen. Dat zijn meestal de shops in Duitsland en Oostenrijk. Vaak ruim een maand later pas verkrijgbaar in de Nederlandse winkels. Dus eind oktober/begin november. :evil:

Precies zo ging het met de MiniMag, Blizzard, AcroMaster, ParkMaster etc. :(

In 2011 of 2012? ;) Okay, vanaf september worden ze geproduceerd, dan uitgeleverd en krijgen alle grote (web)shops een paar dozen (multi-packs) of pallets binnen. Dat zijn meestal de shops in Duitsland en Oostenrijk. Vaak ruim een maand later pas verkrijgbaar in de Nederlandse winkels. Dus eind oktober/begin november. :evil:

Precies zo ging het met de MiniMag, Blizzard, AcroMaster, ParkMaster etc. :(

In duitsland bestellen dus (sta al in op de wachtlijst)

full
full
full

Hier is die dan

Vlieg hem met 70A regelaar op 3s
Motor AXI 2820/08 (ongeveer 600W)
Prop 9*6

Heb er alleen een andere spinner bij gekocht, schuimspinner is minder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je een foto maken van de onderkant van de vleugel? :worship: Ben wel benieuwd hoe stevig dit bedacht is en of dat ding bestand gaat zijn tegen hoeken bij hoge snelheid zonder de vleugels op te vouwen. ;)

Laatst bewerkt:
Ben echt benieuwd naar jullie ervaringen! Heb nog wel een inrunner 2700 kv op 3s met een 5.5x5.5 prop maar dat zou denk ik niet geschikt zijn voor het kistje.

inrunners zijn er zat wat meers specs dus ;-)
zeer leuke kist ja ik ben ook wel benieuwd hoe die het gaat doen!
ik vraag me wel af waar hij nouw voor is gemaakt snelheid of strakke bochten (dogfight)

Back