Hallo allemaal,
Ik zal mij bij deze even voorstellen. Mijn naam is Niels Meerdink, 25 jaar jong, kom uit het verre oosten uit de plaats winterswijk en ben sinds een kleine tijd ontzettend geinteresseerd in multicopters.
Ik ben opgegroeid met modelvliegen dankzij mijn vader en vanaf mijn 11e jaar dan ook zelf fanatiek modelvlieger bij de Winterswijkse Luchtvaart Club W.L.C.
Dankzij een clubgenoot wie al een langere tijd bezig is met multicopters toch langzaam aan steeds meer geprikkeld om eens te beginnen met een quadcopter als nieuwe uitdaging.
Na lang nadenken en urenlang internet afstruinen dan toch de knoop doorgehakt en een quadcopter aangeschaft: de warpquad 230 van ImpulseRC! deze quad in elkaar gezet en mee gevlogen en ben helemaal om, wat een geweldige tak van onze sport!
Ondertussen zijn er nog twee clubleden van ons geinfecteerd met het virus en zo krijgen we langzaam aan toch een leuk clubje multicopter vliegers wat het allemaal toch een stuk gezelliger en uitdagender maakt.
Alleen heerst er nu het volgende probleem.. Aangezien wij alle vier nogal een leek zijn in het tunen/afstellen/verbeteren van onze quads, komen we niet echt verder.
Internet is your friend, maar af en toe blijft het toch moeilijk te begrijpen hoe we dingen kunnen verbeteren aan de hand van internet teksten en plaatjes. Iemand persoonlijk hier over spreken werkt toch nog altijd het beste

.
Nu zijn wij daarom op zoek naar een enthousiasteling, die een berg ervaring heeft, verstand heeft van het tunen/afstellen/verbeteren van een quad, en die zin heeft om een keer met een aantal enthousiaste mensen om tafel te gaan zitten om te kijken wat er te verbeteren valt aan hun quads en hen ook wat dingen kan leren over het hele multicopter vliegen.
We kunnen gebruik maken van een geweldig mooie accommodatie met een nog mooier veld er omheen. De koffie zal altijd klaar staan en wij hopen dat er iemand (of meerdere mensen) geïnteresseerd is om ons de fijne kneepjes van het vak te leren

.
En misschien zijn er ook wel andere mensen die dit interessant lijkt om eens wat extra uitleg te krijgen?
Laat gerust een berichtje achter of stuur mij een persoonlijk bericht!
Alvast bedankt,
Groeten Niels