Multicopter Café

Misschien dat je een kijkje kan nemen naar de hexa's van tarot ik vlieg zelf met een tarot 680pro hybrid deze heeft verlengde armen zodat je 14 inch props kan draaien.
Met 700kv motoren en een 5000mah 4s accu haal ik al vliegtijden van 20 min met een gotere accu langer natuulijk maar alles draait uiteindelijk om het gewicht.

Ik heb bij de etos van die knik warm dingen gehaald. Die gooi je thuis in een pan met kokend water. Op t veld knik je em en kan je je handen warm houden. Vaak FF tussen de lipos in warmen en dan lukt t wel.

Ik ondervang wel dat met de lage temperaturen minder vliegtijd hebt .
Normaal haal ik een vliegtijd van 15 min met een multistar 3s 5200mAh ,
en met dit koude weer maar plusminus 8 min .
Ja dat krijg je als je in de winter wilt vliegen .
Hebt anders weinig last van de kou .
Allen moet je uitkijken dat je niet crash want het materiaal word kwetsbaarder met de lage temperaturen .

gr Wim

Heb fatshark attitude met ,vtx 200mw immersionrc raceband..

I.v.m ongelijke kanalen van die raceband is t normaal dan dat ik na ong 100m geen bereik meer heb??

De immersion is gewoon nieuw

Hoe bedoel je, ongelijke kanalen? In open gebied is 100 meter wel erg weinig. Zorg dat je de frequenties goed afgestemd hebt.

Blijkbaar op verkeerde kanaal gezet :) laat ik t maar op houden dat ik verkeerd keek op de doosje van de immersion:) stond op kanaal 4 van die raceband nu op standaard kanaal haha zometeen even testen of beeld goed blijft;)

Nu super weer :) nog goed beeld na 300 meter

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf in deze soort van koude maanden een peacock handwarmer.
Deze handige dingen vul je met zippo brandstof en blijven de hele dag lekker warm zonder dat er ook maar een vlam aan te pas komt.
Ik ben afgelopen maandag toen het zo koud was maar wel heerlijk zonnig weer was nog even een paar uurtjes wezen vliegen en dan is het een onwijze uitkomst om tussen het vliegen door daarmee even op te kunnen warmen.
Wel is het jammer dat de grond absoluut niet meer meegeeft , met die kou kan je net zo goed boven beton gaan vliegen.:thumbsup:

Mannen, vraagje

ik kom ook maar eens buurten in het multicopter topic,

Vlieg al een paar jaar heli, maar ben sinds kort ook wel nieuwsgierig geworden naar het FPV.

Ik probeer voor mijzelf een antwoord te vinden of ik eens de stap moet maken om het eens te proberen.

Ik houd wel van snelheid, geeft voor mij een leuke uitdaging.
Ook m'n heli's moeten daaraan geloven :-)

Wat is voor jullie de kick / uitdaging van het FPV ( racen ).

Ik probeer voor mijzelf een antwoord te vinden dat ik niet over 2 maand 't spul aan de kant gooi en 't niet meer leuk ga vinden.

Back