@fast wil
@ fuzzy
Natuurlijk ben ik niet de slimste in deze hobby omdat ik nog maar een beginner ben. En het slaat er nergens op dat mensen zeggen van ja. Op deze leeftijd nog niet beginnen met brandstof model auto's je moet toch een keer beginnen?
Jah je kunt een keer beginnen met rc hobby, maar dan begin je niet bij de hoofdklasse. Ik heb nog nooit een amateur in de F1 zien rijden, dat lukt ze nl. niet. Ook jij kunt niet sleutelen aan een auto waar je geen verstand van hebt. Ook het rijden zelf moet je nog helemaal leren. Het is zelfs een kunst om de juiste klasse te zoeken die het best bij je past. Het is dan niet slim om met de duurste auto's te beginnen.
Ik ga meteen hulp zoeken om dat ik mijn motor niet wil verzieken. Daarom open ik ook veel topics omdat deze hobby toch wel veel geld kost. En dat ik ook voor niks anders kan sparen alleen voor deze hobby. Ik ben gewoon voorzichtig met de baja omdat als ik een blok voor 250 euro met kopen ja?.. zoveel geld heb ik niet eens
Juist!!... en voor dat geld heb je een schitterende 1:10 buggy met accu's servo en de hele rataplan. Goed lezen hè voor de prijs van een motortje dus.
Ik vraag me af of je al ooit met een nette 1:10 elektro buggy gereden hebt?
Daar zou je je eens in moeten verdiepen, Ik denk dat je daar veel meer plezier aan beleeft als aan bigscale auto's. Het rijden met die dingen is veel leuker. Het is erg technisch en gaat veel harder als je bigscale. en er zijn ook hele mooie banen, met prachtige sprongen. Ook het poetsen en sleutelen aan deze auto's gaat je veel beter af.
Als je een keer bent geweest ben je verkocht.
Ik snap jullie allemaal.
Armer hoe kouder? Dat kan toch niet dat heb ik toch ook niet gezegt? Anders was het een vergissing.
Dat ding is veels te heet man. En hij staat al goed!...

Beter te arm dan te rijk.... ik wil niet met een kapot blok zitten omdat ja

... Toch 250 euro als jullie het er niet mee eens zijn reageer dan niet
Kijk hier had je al bijna een mooie buggy van kunnen kopen. Toch een duur foutje.