Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon aan elkaar solderen, draait de motor de verkeerde kant op, willekeurig 2 draadjes omwisselen.
Hummm......begint al goed....
De LiPo's hebben zo'n XT60 connector; wordt dat nu veel gebruikt tegenwoordig ?
Voor alle zekerheid iets meer verduidelijking: twee van de drie motordraden (is door mij ooit misgegaan doordat ik dat laatste stukje tekst niet schreefGewoon aan elkaar solderen, draait de motor de verkeerde kant op, willekeurig 2 draadjes omwisselen. ...
Verder bij voorkeur de motordraden verlengen, indien dat nodig is. Bij verlengen van accu-draden zijn extra voorzorgsmaatregelen nodig, zie:
Too long battery wires will kill controller!
Voor alle zekerheid iets meer verduidelijking: twee van de drie motordraden (is door mij ooit misgegaan doordat ik dat laatste stukje tekst niet schreef). NOOIT de accudraden, kost je een regelaar. Geen enkele elektronica (huis, radio/tv, hobby) kan tegen verkeerd aansluiten van plus en min.
Verder bij voorkeur de motordraden verlengen, indien dat nodig is. Bij verlengen van accu-draden zijn extra voorzorgsmaatregelen nodig, zie:
Too long battery wires will kill controller!
Er is maar één manier om elektronica (regelaar) met gelijkspanning (accu) te voeden. Verkeerd aansluiten van plus en min is einde van regelaar (alle electronica: huis, tuin, auto, pc ...).Bedoel je nu dat er 1 manier is om de bedrading van de motor naar de esc te bevestigen?